Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/15071
Назва: Адаптивна поведінка суб’єктів споживчого ринку в умовах цифрової трансформації економіки
Автори: Чміль, Ганна Леонідівна
Ключові слова: парадигма;цифрової трансформації;трендвочинг;цифрова поведінка підприємств;тригери формування;теоретико-методологічний базис;тригери;цифровізація економіки України
Дата публікації: 2021
Видавництво: Видавництво Іванченка І. С.
Бібліографічний опис: Чміль Г. Л. Адаптивна поведінка суб’єктів споживчого ринку в умовах цифрової трансформації економіки: теорія, методологія та практика : монографія; Х.: Видавництво Іванченка І. С. , 2021. 377 с.
Короткий огляд (реферат): Монографію присвячено вирішенню актуальної науково-практичної проблеми, що полягає у розвитку теоретико-методологічних та науково-практичних засад адаптивної поведінки суб’єктів споживчого ринку в умовах цифрової трансформації економіки. У монографії критично осмислено процеси глобальних перетворень та виявлено передумови появи сучасної технологічної парадигми розвитку соціальноекономічних систем. Обґрунтовано зміни в економічній поведінці суб’єктів ринку під впливом ґенези Індустрії 4.0, визначено детермінанти і тригери та обґрунтовано концептуальне бачення контурів змін, що формують адаптивність поведінки суб’єктів ринку. Систематизовано понятійно-категоріальний апарат щодо адаптивної поведінки суб’єктів споживчого ринку. Обґрунтовано теоретико-методологічний базис адаптивної поведінки суб’єктів споживчого ринку та концептуальні засади адаптивної цифрової поведінки підприємств роздрібної торгівлі. Визначено особливості цифровізації економіки України, досліджено стан та тенденції розвитку суб’єктів роздрібної торгівлі. Виокремлено сучасні тренди використання цифрових можливостей в роздрібній торгівлі, обґрунтовано методичний інструментарій комплексної діагностики адаптивної цифрової поведінки підприємств роздрібної торгівлі. Запропоновано науково-методичний підхід до оцінювання адаптивної поведінки підприємств роздрібної торгівлі. Удосконалено науково-методичний підхід до оцінювання внутрішніх цифрових можливостей підприємства роздрібної торгівлі. Обґрунтовано: науково-методичний підхід до формування стратегії адаптивної цифрової поведінки підприємств роздрібної торгівлі; науковопрактичний підхід до оцінювання задоволеності споживачів процесом онлайнпокупки товарів повсякденного попиту. Монографію розраховано на наукових працівників, фахівців економічного спрямування, викладачів, аспірантів і здобувачів вищої економічної освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/15071
ISBN: 978-617-8059-27-9
Розташовується у зібраннях:Монографії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Mono_2021_Chmil.pdf8.02 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.