Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1503
Title: | Аналіз організації керування обладнанням для забезпечення транспортування зернової продукції на елеваторах |
Other Titles: | Анализ организации управления оборудованием для обеспечения транспортировки зерновой продукции на элеваторах Analysis of the equipment management organization to ensure the transportation of grain products on elevators |
Authors: | Мардзявко, В. А. |
Keywords: | елеватор;побудова маршруту;автоматизована система;ручне керування;дистанційне керування;система SCADА;критерії оптимізації;элеватор;построение маршрута;автоматизированная система;ручное управление;дистанционное управление;система SCADА;критерии оптимизации;elevator;route construction;automated system;manual control;remote control;SCADA system;optimization criteria |
Issue Date: | 2020 |
Publisher: | ХНТУСГ |
Citation: | Мардзявко В. А. Аналіз організації керування обладнанням для забезпечення транспортування зернової продукції на елеваторах. Інженерія природокористування. 2020. № 4 (18). С. 35-41. |
Series/Report no.: | Інженерія природокористування;№ 4 (18) |
Abstract: | У статті представлено аналіз методів які забезпечують організацію і керування технологічним процесом транспортування зернової продукції на елеваторі для визначення можливостей подальшої автоматизації. Актуальність даної теми обґрунтовується виходячи з неповної продуктивності технологічного процесу транспортування на елеваторах, через те, що автоматизована система керування елеватора реалізує автоматизовані задачі за допомогою стандартних методів транспортування, а саме за транспортно-технологічними маршрутами. Організація і функціональна структура, як підприємств, так і автоматизованої системи, залишається без змін, тому і якість керування істотно не змінюється. Хоча дані методи і мають перевагу над іншими, проте вони не в повну міру забезпечують енергозбереження під час технологічних процесів транспортування, умов, які б відповідали забезпеченню якості зернової продукції, зменшення втрат зерна під час транспортування та високої продуктивності підприємства. Однак завданням автоматизованого виробництва є забезпечення умов для підвищення якості технологічного процесу, тому виникає актуальне питання розробки нових або удосконалення існуючих заходів і створення нових продуктивних систем на їх основі. Тому виходячи з даної проблеми, був виконаний аналіз основних системи керування обладнанням на елеваторах, та визначений найбільш ефективний метод формування маршруту транспортування зернової продукції. Також виявлені недоліки та основні напрямки подальшого удосконалення даного методу. Увагу акцентовано на важливості правильного та оптимального прокладання маршруту, завдяки чому визначено критерії які не враховувалися в традиційних методах забезпечення технологічного процесу транспортування. В статье представлен анализ методов обеспечивающих организацию и управление технологическим процессом транспортировки зерновой продукции на элеваторе для определения возможностей дальнейшей автоматизации. Актуальность данной темы обосновывается исходя из неполной производительности технологического процесса транспортировки на элеваторах, потому, что автоматизированная система управления элеватора реализует автоматизированные задачи с помощью стандартных методов транспортировки, а именно за транспортно - технологическими маршрутами. Организация и функциональная структура, как предприятий, так и автоматизированной системы, остается без изменений, так и качество управления существенно не меняется. Хотя данные методы и имеют преимущество перед другими, однако они не в полную меру обеспечивают условий энергосбережения при технологических процессах транспортировки, условий, соответствующих обеспечению качества зерновой продукции, уменьшение потерь зерна при транспортировке и высокой производительности предприятия. Также известно, что задачей автоматизированного производства является обеспечение условий для повышения качества технологического процесса, поэтому возникает актуальный вопрос разработки новых или усовершенствование существующих мер и создание новых производительных систем на их основе. Поэтому исходя из данной проблемы, был выполнен анализ основных системы управления оборудованием на элеваторах, и определенный наиболее эффективный метод формирования маршрута транспортировки зерновой продукции. Также выявлены недостатки и основные направления дальнейшего совершенствования данного метода. Внимание акцентировано на важности правильного и оптимального прокладки маршрута, благодаря чему определены критерии которые не учитывались в традиционных методах обеспечения технологического процесса транспортировки. The article presents an analysis of methods that provide the organization and management of the technological process of transportation of grain products in the elevator to determine the possibilities of further automation. The relevance of this topic is justified on the basis of incomplete productivity of the technological process of transportation in elevators, due to the fact that the automated control system of the elevator implements automated tasks using standard methods of transportation, namely transport and technological routes. The organization and functional structure of both enterprises and the automated system remain unchanged, so the quality of management does not change significantly. Although these methods have an advantage over others, they do not fully ensure energy savings during transportation processes, conditions that would meet the quality of grain products, reduce grain losses during transportation and high productivity of the enterprise. However, the task of automated production is to provide conditions for improving the quality of the technological process, so there is an urgent issue of developing new or improving existing measures and creating new productive systems based on them. Therefore, based on this problem, the analysis of the main control system of equipment on elevators was performed, and the most effective method of forming the route of grain transportation was determined. The shortcomings and main directions of further improvement of this method are also revealed. Attention is focused on the importance of correct and optimal routing, which identifies criteria that were not taken into account in traditional methods of ensuring the technological process of transportation. |
URI: | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1503 |
ISSN: | 2311-1828 |
Appears in Collections: | № 4 (18) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.