Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1502
Назва: | Методичний підхід до вибору корпоративних стратегій торговельних мереж з урахуванням ціннісних пріоритетів. Methodical aproach to the selection of the corporate strategy of retail chain taking into account priority values |
Автори: | Зубков, Сергій Олександрович Колесник, Аліна Олексіївна Агу Боклі Чебуіке |
Ключові слова: | стратегія;корпоративна стратегія;зростання;торгівля;торговельна мережа;стратегия;корпоративная стратегия;рост;торговля;торговая сеть;strategy;corporate strategy;growth;trade;retail chain |
Дата публікації: | 2014 |
Видавництво: | Харківський державний університет харчування та торгівлі |
Бібліографічний опис: | Зубков С.О., Колесник А.О., Агу Боклі Чебуіке. Методичний підхід до вибору корпоративних стратегій мереж з урахуванням ціннісних пріоритетів. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2014. Вип. 2(20). С. 135-147. |
Короткий огляд (реферат): | Досліджено динаміку кількості торговельних об’єктів торговельних
мереж, виокремлено базові корпоративні стратегії торговельних мереж,
запропоновано методичний інструментарій вибору корпоративної стратегії
торговельних мереж, розкрито типи зростання торговельної мережі,
обґрунтовано матрицю вибору базових стратегій зростання торговельних
мереж з урахуванням ціннісних пріоритетів. The complexity of the organization of trade network activity and the vector directions of its development require the development and implementation of the ground of corporate strategy. The necessity of consideration of certain aspects of the methodology of development of trade networks corporate strategy with the aim of making effective management decisions in long term perspective of their development was determined by the actuality of the research topic. The purpose is the substantiation of the methodological methods of choice of corporate strategies of trade networks. Dynamics of number of trade properties of trade networks is investigated, basic corporate strategies of trade network are focused, methodological methods of choice of corporate strategies of trade networks are proposed, the types of growth of trading networks are revealed, the matrix of choice of basic strategies of growth of trading networks is grounded. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1502 |
Розташовується у зібраннях: | Випуск 2 (20) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
esprstp_2014_2_15.pdf | 438.44 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.