Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/14796
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБатир, Ю. Г.-
dc.contributor.authorХудавердієва, В. А.-
dc.date.accessioned2022-11-21T14:31:30Z-
dc.date.available2022-11-21T14:31:30Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationБатир Ю. Г., Худавердієва В. А. Маркетинг іміджу території як головна стратегія розвитку національного туристичного продукту. Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі: тези доповідей Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 2 листопада 2022 р.; Державний біотехнологічний ун-т. Харків, 2022. 240-242 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/14796-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ДБТУuk_UA
dc.titleМаркетинг іміджу території як головна стратегія розвитку національного туристичного продуктуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Тези доповідей Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції "Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
AKTUAL_NI_ PROBLEMY_HOSTYNNOSTI_22-241-242.pdf188.69 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.