Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1476
Назва: Використання мережевої технології для розробки дистанційного курсу з англійської мови
The use of a network tecknology for the development of a distance course on english language
Автори: Муравйова, Олена Миколаївна
Кравцова, Тетяна Анатоліївна
Король, Аліна Валентинівна
Ключові слова: інформаційне середовище Moodle;формування професійної компетентності;дистанційний курс;ресурс курсу;інтерактивний елемент курсу;уточнена таксономія Блума (Андерсона);информационная среда Moodle;формирование профессиональной компетентности;дистанционный курс;ресурс курса;интерактивный элемент курса;уточненная таксономия Блума (Андерсона);Moodle information learning environment;development of professional competence;distance course;interactive course element;Bloom's (Anderson's) specified taxonomy
Дата публікації: 2015
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Муравйова О.М., Кравцова Т.А., Король А.В. Використання мережевої технології для розробки дистанційного курсу з англійської мови. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2015. Вип. 1(21). С. 397-405.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто особливості розробки дистанційного курсу в інформаційном у середовищі Moodle. Проведено теоретичний аналіз дидактичних можливостей засобів інформаційного середовища, визначено оптимальну структуру дистанційного курсу. Експериментально обґрунтовано ефективність використання розроблених курсів для формування та діагностики професійної компетентності майбутніх фахівців.
The urgency of the issue, considered in the article, is determined by the world process of transition from industrial to information society and by social and economic evolution of Ukraine that demands essential changes in many areas of the state activity. In order to achieve positive results, particularly in education, it is required to develop a system of distance learning at a quick pace. This article conciders and analyses distance learning system requirements in conditions of the educational establishment. The choice of the most effective distance learning support system is grounded. Moodle information learning environment is analyzed from the point of view of development on its basis a special course on English language for students of distant form of education. All possible stages are included to engage online learning experiences – from implementation and integration to templates etc.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1476
Розташовується у зібраннях:Випуск 1 (21)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
esprstp_2015_1_40.pdf262.23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.