Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/14746
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТарасов, І. Ю.-
dc.contributor.authorЖуковський, Є. Д.-
dc.date.accessioned2022-11-21T12:57:21Z-
dc.date.available2022-11-21T12:57:21Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationТарасов І. Ю., Жуковський Є. Д. Serm як сучасний тренд формування позитивного іміджу бренду в інтернет-маркетингу. Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі: тези доповідей Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 2 листопада 2022 р.; Державний біотехнологічний ун-т. Харків, 2022. 200-202 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/14746-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ДБТУuk_UA
dc.titleSerm як сучасний тренд формування позитивного іміджу бренду в інтернет-маркетингуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Тези доповідей Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції "Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
AKTUAL_NI_ PROBLEMY_HOSTYNNOSTI_22-201-203.pdf194.57 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.