Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1473
Назва: Сутність змісту навчання іноземної мови
The essence of content of foreign language teaching
Автори: Колесник, Аліна Олексіївна
Мануєнкова, Олена Олегівна
Ключові слова: методика;сутність;студент;активізація;перевага;завдання;прийом;педагог;підхід;навчання;методика;сущность;студент;активизация;преимущество;задачи;прием;педагог;подход;обучение;methodology;essence;student;activity;advantage;task;method;teacher;approach;training
Дата публікації: 2015
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Колесник А.О., Мануєнкова О.О. Сутність змісту навчання іноземної мови. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2015. Вип. 1(21). С. 377-384.
Короткий огляд (реферат): Подано обґрунтування важливості (пріоритетності) визначення змісту навчання іноземної мови. Розглянуто зміст навчання іноземної мови як один з чинників активізації діяльності студентів у навчанні. Вивчено компоненти змісту навчання іноземних мов.
Students can not use foreign language at the required level after years of training without rational methods of learning,skills of using the textbooks, grammar references, dictionaries, audio and other means of training to learn the language. The current level of methodological theory of learning foreign languages, the achievements of related sciences allow to determine the content of learning. The article provides the substantiation of the importance (priority) of determining of content of foreign language teaching. The content as a factor in the revitalization of the students in learning is considered. The content of the components of the content of foreign languages teaching is studied.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1473
Розташовується у зібраннях:Випуск 1 (21)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
esprstp_2015_1_38.pdf240.77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.