Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1473
Title: | Сутність змісту навчання іноземної мови The essence of content of foreign language teaching |
Authors: | Колесник, Аліна Олексіївна Мануєнкова, Олена Олегівна |
Keywords: | методика;сутність;студент;активізація;перевага;завдання;прийом;педагог;підхід;навчання;методика;сущность;студент;активизация;преимущество;задачи;прием;педагог;подход;обучение;methodology;essence;student;activity;advantage;task;method;teacher;approach;training |
Issue Date: | 2015 |
Publisher: | Харківський державний університет харчування та торгівлі |
Citation: | Колесник А.О., Мануєнкова О.О. Сутність змісту навчання іноземної мови. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2015. Вип. 1(21). С. 377-384. |
Abstract: | Подано обґрунтування важливості (пріоритетності) визначення
змісту навчання іноземної мови. Розглянуто зміст навчання іноземної мови як
один з чинників активізації діяльності студентів у навчанні. Вивчено
компоненти змісту навчання іноземних мов. Students can not use foreign language at the required level after years of training without rational methods of learning,skills of using the textbooks, grammar references, dictionaries, audio and other means of training to learn the language. The current level of methodological theory of learning foreign languages, the achievements of related sciences allow to determine the content of learning. The article provides the substantiation of the importance (priority) of determining of content of foreign language teaching. The content as a factor in the revitalization of the students in learning is considered. The content of the components of the content of foreign languages teaching is studied. |
URI: | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1473 |
Appears in Collections: | Випуск 1 (21) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
esprstp_2015_1_38.pdf | 240.77 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.