Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/14587
Название: Тенденції розвитку зовнішніх маркетингових комунікацій підприємств
Авторы: Молін, Н. О.
Скригун, Н. П.
Дата публикации: 2022
Издательство: Харків: ДБТУ
Библиографическое описание: Молін Н. О., Скригун Н. П. Тенденції розвитку зовнішніх маркетингових комунікацій підприємств. Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі: тези доповідей Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 2 листопада 2022 р.; Державний біотехнологічний ун-т. Харків, 2022. 154-156 с.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/14587
Располагается в коллекциях:Тези доповідей Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції "Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі"

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
AKTUAL_NI_ PROBLEMY_HOSTYNNOSTI_22-155-157.pdf203.2 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.