Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/14553
Title: Роль і значення бренд-айдентики у формуванні стратегії бренду
Authors: Бабко, Н. М.
Issue Date: 2022
Publisher: Харків: ДБТУ
Citation: Бабко Н. М. Роль і значення бренд-айдентики у формуванні стратегії бренду. Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі: тези доповідей Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 2 листопада 2022 р.; Державний біотехнологічний ун-т. Харків, 2022. 88-89 с.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/14553
Appears in Collections:Тези доповідей Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції "Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
AKTUAL_NI_ PROBLEMY_HOSTYNNOSTI_22-89-90.pdf187.22 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.