Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/14529
Назва: Поліпшення технології діагностування ходової частини автотранспортних засобів
Автори: Вельбік, Артем Андрійович
Науковий керівник : Шушляпін, С. В.
Місце роботи: Харківський національний технічний університет сільського господарства імені Петра Василенка, Кафедра трактори і автомобілі
Ключові слова: параметри ходової частини;експертна оцінка;засоби діагностування;пост контролю параметрів;маршрутна технологія
Дата публікації: 2020
Видавництво: Харків: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Вельбік А. А. Поліпшення технології діагностування ходової частини автотранспортних засобів: кваліфікаційна робота магістра: спец. 208 - Агроінженерія; наук. кер. С. В. Шушляпін; Харків, 2020. 74 с.
Короткий огляд (реферат): Дипломна робота складається зі вступу, п’яти розділів, загальних висновків та списку використаної літератури. Робота викладена на 75 сторінках комп’ютерного тексту, містить 30 рисунків, 9 таблиць, список використаних джерел, що включає 9 найменування. Дипломна робота присвячена вирішенню практичних питань технічної експлуатації автотранспортних засобів, пов’язаних з удосконаленням технічних засобів та технології діагностування ходової частини автотранспортних засобів. Розглянуто параметри ходової частини автомобіля, їх відхилення від норми і вплив цих відхилень на експлуатаційні властивості машин. Викладені методи контролю і діагностування ходової частини автомобіля. Запропонована експертна оцінка ступеня впливу параметрів ходової частини на експлуатаційні властивості автомобіля. Наведено опис сучасних засобів контролю та діагностування, а також планувальне рішення поста контролю параметрів ходової частини з зазначенням необхідного обладнання та маршрутної технології діагностування на прикладі легкового автомобіля категорії М1. Визначена можливість прогнозувати ресурс безвідмовної роботи ходової частини автомобілів. Розрахована уточнена періодичність контролю кутів розвалу в різні пори року на прикладі легкового автомобіля. Конструкторська частина представлена у вигляді розробки конструкції гідравлічної траверси.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/14529
Розташовується у зібраннях:208 - "Агроінженерія (ОПП)" (Магістри)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
208_Vel_bik.pdf
  Restricted Access
14.11 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.