Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/14484
Назва: Місце ринку особового страхування в ринковій системі і його сегментація
Інші назви: Место рынка личного страхования в рыночной системе и его сегментация
Place of market of personal insurance in the market system and its segmentation
Автори: Худолій, Л. М.
Собко, І. В.
Ключові слова: ринок фінансових послуг;страхова послуга;ринок страхових послуг;особа;особистість;субринок послуг з особового страхування;рынок финансовых услуг;страховая услуга;субрынок услуг личного страхования;рынок страховых услуг;insurance service;market of insurance services;person;individual;market of financial services
Дата публікації: 2018
Видавництво: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Худолій Л. М., Собко І. В. Місце ринку особового страхування в ринковій системі і його сегментація. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 191 «Економічні науки». 2018. С. 92-98.
Серія/номер: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка, № 191;
Короткий огляд (реферат): В даній статті визначено сутність і місце ринку послуг з особового страхування в системі ринків страхових послуг, розглянуто особливості кожного з субринків, які спричинили його сегментацію. Встановлено, що ринок страхових послуг є водночас частиною ринку фінансових послуг і ринку споживчих послуг, а деякі з його сегментів можна віднести до ринку капіталу. Результати цього дослідження дають змогу провести подальше вивчення ринку та проаналізувати його кон’юнктуру, що дозволить ефективно регулювати даний ринок та висвітлить можливість отримання економічних вигід його суб’єктами. При дослідженні були використані загальнонаукові методи: синтез – для побудови визначень та аналіз – для проведення класифікації ринку. В науковій роботі виявлено, що поняття "особисте страхування" не відповідає змісту послуги та було запропоновано нове - "особове страхування".
В этой статье определена сущность и место рынка услуг личного страхования в системе рынков страховых услуг, рассмотрено особенности каждого с субрынков, которые обусловили его сегментацию. Определено, что рынок страховых услуг является одновременно частью рынка финансовых услуг и рынка потребительских услуг, а некоторые его части возможно отнести к рынку капиталов. Результаты исследования дают возможность провести дальнейшее изучения рынка та проанализировать его конъюнктуру, что позволит эффективно регулировать данный рынок та покажет возможность получения экономических выгод его субъектам. В исследовании были использование общенаучные методы: синтез – для построения определений и анализ – для проведения классификации рынка.
The article was considered with the essence of the individual insurance market. This paper shows the characteristics of each kind of insurance market, which caused its division into different types: individual, liability and property insurance market. It was noted that the individual insurance market is a part of the financial market and the consumer services market at the same time. Also some its segment – life insurance market – is a part of capital market. The research result gives opportunity to carry out further exploration and to conduct an analysis of market conditions. There were used following methods: analysis to conduct a classification and synthesis to create definitions.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/14484
Розташовується у зібраннях:Випуск 191: Економічні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
11_191_2018.pdf367.17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.