Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/14428
Название: Маркетингові інновації як інструмент стимулювання економічної активності торговельних підприємств
Авторы: Янчева, Л. М.
Кащена, Н. Б.
Ключевые слова: інноваційних інструментів маркетингу;BTL-реклама;бюджет;користувачі;реалізації;бізнес-середовища
Дата публикации: 2020
Издательство: Харків: ХДУХТ
Библиографическое описание: Янчева Л. М., Кащена Н. Б. Маркетингові інновації як інструмент стимулювання економічної активності торговельних підприємств. Маркетинг ХХІ століття: виклики змін : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої 25-річчю заснування кафедри маркетингу і комерційної діяльності ХДУХТ, 8–10 жовтня 2020 р. Харків: ХДУХТ, 2020. 146-147 с.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/14428
ISBN: 978-966-405-507-6
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Zbirn_marketing_8_10_20_Yancheva_Kashtena.pdf428.66 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.