Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/14428
Title: Маркетингові інновації як інструмент стимулювання економічної активності торговельних підприємств
Authors: Янчева, Л. М.
Кащена, Н. Б.
Keywords: інноваційних інструментів маркетингу;BTL-реклама;бюджет;користувачі;реалізації;бізнес-середовища
Issue Date: 2020
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Янчева Л. М., Кащена Н. Б. Маркетингові інновації як інструмент стимулювання економічної активності торговельних підприємств. Маркетинг ХХІ століття: виклики змін : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої 25-річчю заснування кафедри маркетингу і комерційної діяльності ХДУХТ, 8–10 жовтня 2020 р. Харків: ХДУХТ, 2020. 146-147 с.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/14428
ISBN: 978-966-405-507-6
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zbirn_marketing_8_10_20_Yancheva_Kashtena.pdf428.66 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.