Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/14149
Title: | Вплив відключення частини циліндрів на режим роботи двигуна під навантаженням |
Other Titles: | Влияние отказа части цилиндров на режим работы двигателя под нагрузкой Failure effect of cylinders part on the operating mode engine under load |
Authors: | Молодан, А. О. |
Issue Date: | 2018 |
Publisher: | ХНТУСГ |
Citation: | Молодан А. О. Вплив відключення частини циліндрів на режим роботи двигуна під навантаженням. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 192 «Проблеми надійності машин». 2018. С. 151-158. |
Series/Report no.: | Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка, № 192; |
Abstract: | При роботі двигуна на прикладі КамАЗ-740 під навантаженням, годинна витрата палива при відключенні тільки подачі палива менше на
7-0%, в інтервалі потужності від 0 до 22 кВт, внаслідок поліпшення процесу згоряння, а потім стає більше.
Доведено, що при відключенні палива і усуненні насосних втрат ЦПГ
у відключених циліндрах часова витрата палива на малих режимах навантаження знижується порівняно з першим варіантом на 1,73 кг/год, або
21%, що пояснюється підвищенням індикаторного і механічного ККД, зниженням насосних втрат у відключених циліндрах. При работе двигателя под нагрузкой на примере КамАЗ-740, часовой расход топлива при отключении только подачи топлива меньше на 7-0%, в интервале мощности от 0 до 22 кВт, вследствие улучшения процесса сгорания, а затем становится больше. Доказано, что при отключении топлива и устранении насосных потерь ЦПГ в отключенных цилиндрах временная расход топлива на малых режимах нагрузки снижается по сравнению с первым вариантом на 1,73 кг/ч, или 21%, что объясняется повышением индикаторного и механического КПД, снижением насосных потерь в отключенных цилиндрах. When the engine is under load, for example, KAMAZ-740 , hourly fuel consumption when you disconnect only the fuel supply less than 7-0%, in the range of power from 0 to 22 kW, due to the improvement of the combustion process, and then becomes more. It is proven that if you disable the fuel and eliminating pumping losses in the disabled Chu temporary cylinders fuel consumption at low load is reduced in comparison with the first version 1.73 kg/h, or 21%, due to increase of indicated and mechanical efficiency, reduced pumping losses in the disabled cylinders. |
URI: | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/14149 |
Appears in Collections: | Випуск 192: Проблеми надійності машин |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
21_192_2018.pdf | 355.51 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.