Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/14149
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМолодан, А. О.-
dc.date.accessioned2022-11-17T20:22:54Z-
dc.date.available2022-11-17T20:22:54Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationМолодан А. О. Вплив відключення частини циліндрів на режим роботи двигуна під навантаженням. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 192 «Проблеми надійності машин». 2018. С. 151-158.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/14149-
dc.description.abstractПри роботі двигуна на прикладі КамАЗ-740 під навантаженням, годинна витрата палива при відключенні тільки подачі палива менше на 7-0%, в інтервалі потужності від 0 до 22 кВт, внаслідок поліпшення процесу згоряння, а потім стає більше. Доведено, що при відключенні палива і усуненні насосних втрат ЦПГ у відключених циліндрах часова витрата палива на малих режимах навантаження знижується порівняно з першим варіантом на 1,73 кг/год, або 21%, що пояснюється підвищенням індикаторного і механічного ККД, зниженням насосних втрат у відключених циліндрах.uk_UA
dc.description.abstractПри работе двигателя под нагрузкой на примере КамАЗ-740, часовой расход топлива при отключении только подачи топлива меньше на 7-0%, в интервале мощности от 0 до 22 кВт, вследствие улучшения процесса сгорания, а затем становится больше. Доказано, что при отключении топлива и устранении насосных потерь ЦПГ в отключенных цилиндрах временная расход топлива на малых режимах нагрузки снижается по сравнению с первым вариантом на 1,73 кг/ч, или 21%, что объясняется повышением индикаторного и механического КПД, снижением насосных потерь в отключенных цилиндрах.uk_UA
dc.description.abstractWhen the engine is under load, for example, KAMAZ-740 , hourly fuel consumption when you disconnect only the fuel supply less than 7-0%, in the range of power from 0 to 22 kW, due to the improvement of the combustion process, and then becomes more. It is proven that if you disable the fuel and eliminating pumping losses in the disabled Chu temporary cylinders fuel consumption at low load is reduced in comparison with the first version 1.73 kg/h, or 21%, due to increase of indicated and mechanical efficiency, reduced pumping losses in the disabled cylinders.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХНТУСГuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка, № 192;-
dc.titleВплив відключення частини циліндрів на режим роботи двигуна під навантаженнямuk_UA
dc.title.alternativeВлияние отказа части цилиндров на режим работы двигателя под нагрузкойuk_UA
dc.title.alternativeFailure effect of cylinders part on the operating mode engine under loaduk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 192: Проблеми надійності машин

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
21_192_2018.pdf355.51 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.