Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/14096
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorChlipała, Paweł-
dc.date.accessioned2022-11-17T13:34:01Z-
dc.date.available2022-11-17T13:34:01Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationChlipała Paweł. Transformation of marketing concepts – threats and opportunities. Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі: тези доповідей Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 2 листопада 2022 р.; Державний біотехнологічний ун-т. Харків, 2022. 69-70 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/14096-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ДБТУuk_UA
dc.titleTransformation of marketing concepts – threats and opportunitiesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції "Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
AKTUAL_NI_ PROBLEMY_HOSTYNNOSTI_22-70-71.pdf190.79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.