Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/13600
Title: Маркетингові інновації в діяльності підприємств у сучасних умовах господарювання
Other Titles: Маркетинговые инновации в деятельности предприятий в современных условиях хозяйствования
Marketing innovations in the activities of enterprises in modern economic conditions
Authors: Ткаченко, С. Є.
Keywords: маркетинг інновацій;інноваційний маркетинг;інноваційний проект;інноваційний розвиток;маркетинг инноваций;инновационный маркетинг;инновационный проект;инновационное развитие;marketing innovation;innovation project;innovative development;innovative marketing
Issue Date: 2018
Publisher: ХНТУСГ
Citation: Ткаченко С. Є. Маркетингові інновації в діяльності підприємств у сучасних умовах господарювання. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 193 «Економічні науки». 2018. С. 299-310.
Series/Report no.: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка, № 193;
Abstract: В статті розглянуто роль маркетингу в управлінні інноваційним розвитком підприємства. Виявлено особливості використання маркетингового та технічного підходів до інноваційної діяльності підприємств. Виконано системний аналіз підходів до визначення ролі і місця маркетингу в інноваційній сфері. Виконано аналіз практики застосування інструментів і методів маркетингу в інноваційної діяльності вітчизняних підприємств. Окреслено характеристики, що визначають специфіку сучасного інструментарію маркетингу інновацій. Намічено шляхи подальшого розвитку інструментів та методів маркетингу інновацій та їх практичного застосування в управлінні інноваціями.
В статье рассмотрена роль маркетинга в управлении инновационным развитием предприятия. Определены особенности использования маркетингового и технического подходов к инновационной деятельности предприятий. Выполнен системный анализ подходов к определению роли и места маркетинга в инновационной сфере. Проанализирована практика использования инструментов и методов маркетинга в инновационной деятельности отечественных предприятий. Определены характеристики, которые определяют специфику современного инструментария маркетинга инноваций. Намечены пути дальнейшего развития инструментов и методов маркетинга инноваций и их практического использования в управлении инновациями.
In the article the role of marketing in the management of enterprise’s innovative development is considered. The peculiarities of use of the marketing and technical approaches in enterprise’s innovative activity analysis are defined. Systems analysis of approaches aimed at defining the role and place of marketing in the innovative sphere is performed. The analysis of the practice of the marketing tools and methods usage at domestic enterprise’s innovative activity is performed. Characteristics that determine the specificity of modern tools of marketing of innovation are outlined. The further development of tools and methods of marketing of innovations and their practical application in the innovations’ management is planned.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/13600
Appears in Collections:Випуск 193: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
33_193_2018.pdf553.64 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.