Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/13600
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТкаченко, С. Є.-
dc.date.accessioned2022-11-14T19:18:38Z-
dc.date.available2022-11-14T19:18:38Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationТкаченко С. Є. Маркетингові інновації в діяльності підприємств у сучасних умовах господарювання. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 193 «Економічні науки». 2018. С. 299-310.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/13600-
dc.description.abstractВ статті розглянуто роль маркетингу в управлінні інноваційним розвитком підприємства. Виявлено особливості використання маркетингового та технічного підходів до інноваційної діяльності підприємств. Виконано системний аналіз підходів до визначення ролі і місця маркетингу в інноваційній сфері. Виконано аналіз практики застосування інструментів і методів маркетингу в інноваційної діяльності вітчизняних підприємств. Окреслено характеристики, що визначають специфіку сучасного інструментарію маркетингу інновацій. Намічено шляхи подальшого розвитку інструментів та методів маркетингу інновацій та їх практичного застосування в управлінні інноваціями.uk_UA
dc.description.abstractВ статье рассмотрена роль маркетинга в управлении инновационным развитием предприятия. Определены особенности использования маркетингового и технического подходов к инновационной деятельности предприятий. Выполнен системный анализ подходов к определению роли и места маркетинга в инновационной сфере. Проанализирована практика использования инструментов и методов маркетинга в инновационной деятельности отечественных предприятий. Определены характеристики, которые определяют специфику современного инструментария маркетинга инноваций. Намечены пути дальнейшего развития инструментов и методов маркетинга инноваций и их практического использования в управлении инновациями.uk_UA
dc.description.abstractIn the article the role of marketing in the management of enterprise’s innovative development is considered. The peculiarities of use of the marketing and technical approaches in enterprise’s innovative activity analysis are defined. Systems analysis of approaches aimed at defining the role and place of marketing in the innovative sphere is performed. The analysis of the practice of the marketing tools and methods usage at domestic enterprise’s innovative activity is performed. Characteristics that determine the specificity of modern tools of marketing of innovation are outlined. The further development of tools and methods of marketing of innovations and their practical application in the innovations’ management is planned.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХНТУСГuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка, № 193;-
dc.subjectмаркетинг інноваційuk_UA
dc.subjectінноваційний маркетингuk_UA
dc.subjectінноваційний проектuk_UA
dc.subjectінноваційний розвитокuk_UA
dc.subjectмаркетинг инновацийuk_UA
dc.subjectинновационный маркетингuk_UA
dc.subjectинновационный проектuk_UA
dc.subjectинновационное развитиеuk_UA
dc.subjectmarketing innovationuk_UA
dc.subjectinnovation projectuk_UA
dc.subjectinnovative developmentuk_UA
dc.subjectinnovative marketinguk_UA
dc.titleМаркетингові інновації в діяльності підприємств у сучасних умовах господарюванняuk_UA
dc.title.alternativeМаркетинговые инновации в деятельности предприятий в современных условиях хозяйствованияuk_UA
dc.title.alternativeMarketing innovations in the activities of enterprises in modern economic conditionsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 193: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
33_193_2018.pdf553.64 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.