Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/13370
Назва: Наука и образование: интеграция и взаимодействие
Інші назви: Наука та освіта: інтеграція та взаємодія
Science and education: integration and interaction
Автори: Шпак, А. П.
Горустович, Т. Г.
Ключові слова: управление знаниями;образование;модернизация образования;качество образования;интеграция;наука;компетенция;управління знаннями;освіта;модернізація освіти;якість освіти;інтеграція;наука;компетенція;knowledge management;education;modernization of education;quality of education;integration;science;competence
Дата публікації: 2018
Видавництво: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Шпак А. П., Горустович Т. Г. Наука и образование: интеграция и взаимодействие. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 193 «Економічні науки». 2018. С. 77-83.
Серія/номер: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка, № 193;
Короткий огляд (реферат): В настоящее время оптимизация взаимодействия рынка труда и рынка образовательных услуг является одним из важнейших механизмов становления и развития любой национальной экономики. Статья посвящена управленческим аспектам развития образования и модернизации образования: интеграции науки и образования. Изучено формирование организационно-экономического механизма управления знаниями в образовательных системах, в том числе в университетских комплексах, с учетом процессов глобализации и достижением максимальной информационной и организационной открытости. Рассмотрен компетентностный подход не только в рамках учебного процесса, но и как важной концептуальной основы управления персоналом образовательных учреждений.
В даний час оптимізація взаємодії ринку праці та ринку освітніх послуг є одним з найважливіших механізмів становлення і розвитку будь-якої національної економіки. Стаття присвячена управлінським аспектам розвитку освіти та модернізації освіти, інтеграції науки і освіти. Вивчено формування організаційно-економічного механізму управління знаннями в освітніх системах, у тому числі в університетських комплексах, з урахуванням процесів глобалізації та досягненням максимальної інформаційної та організаційної відкритості. Розглянуто компетентнісний підхід не тільки в рамках навчального процесу, але і як важливої концептуальної основи управління персоналом освітніх установ.
Currently, the optimization of interaction between the labor market and the market of educational services is one of the most important mechanisms of formation and development of any national economy. Тhe аrticle is devoted to the management aspects of education development and modernization of education: integration of science and education. The formation of the organizational and economic mechanism of knowledge management in educational systems, including University complexes, taking into account the processes of globalization and the achievement of maximum information and organizational openness. The competence-based approach is considered not only in the educational process, but also as an important conceptual framework of personnel management in educational institutions.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/13370
Розташовується у зібраннях:Випуск 193: Економічні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
10_193_2018.pdf356.38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.