Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1335
Title: | Методики оцінювання довговічності голчатого підшипника поршневої голівки шатуна транспортного дизеля |
Other Titles: | The methodics for determination longevity of the needle bearing of the connecting-rod piston end in diesel engine |
Authors: | Оробінський, О. В. Петухов, В. М. Аксьонова, Н. А. |
Keywords: | голчастий підшипник;поршнева голівка шатуна;довговічність;needle bearing;connecting rod piston head;l endurance |
Issue Date: | 2021 |
Publisher: | Харків |
Citation: | Оробінський О. В., Петухов В. М., Аксьонова Н. А. Методики оцінювання довговічності голчатого підшипника поршневої голівки шатуна транспортного дизеля. Технічний сервіс агропромислового, лісового та транспортного комплексів. 2021. № 23. 215-223 с. |
Series/Report no.: | Технічний сервіс агропромислового, лісового та транспортного комплексів;№ 23 |
Abstract: | В статті представлені результати експериментального дослідження та аналітичних оціночних розрахунків для перевірки строку служби та підвищення довговічності голчастого підшипника поршневої голівки шатуна транспортного дизеля. Встановлені причини порушення номінальної роботи основних вузлів. Надані відповідні рекомендації для проведення прискорених випробувань на довговічність, зменшення теплових навантажень при роботі підшипника та, як наслідок, підвищення якості служби всієї поршневої групи. Пропонуються теоретична та експериментальна методики визначення номінальної довговічності голчастого підшипника поршневої голівки шатуна (ПГШ) транспортного дизеля. Теоретична методика дозволяє отримати достовірні величини довговічності з урахуванням розподілення робочого навантаження по тілам кочення, а також рухомості поршневого пальця та втулки. Проведені розрахунки дають можливість скорегувати стандартну математичну модель визначення номінальної довговічності голчастого підшипника ПГШ в залежності від розподілення навантажень на тіла кочення (ролики) при різних рабочих режимах. Експериментальна методика з коефіцієнтом прискореності 10, будується на двократному збільшенні силового впливу на елементи голчатого підшипника ПГШ. Цього досягнено збіркою підшипника за спеціальною технологією. Встановлено суттєве зниження теплового впливу и зменшення радіальних навантажень на робочи ролики. Для забезпечення штатної подачи мастила в підшипник при роботі двигуна, розроблена методика звеличення навантаження на ролик в зоні контакта, що очевидно впливає на довговічність і дозволяє провести прискорені випробування із достовірним виходом. Результати експлуатаційних випробувань та досвід конструкторських робіт корелюють та достатньо пояснюються розробленими методиками, що дозволяє їх використовувати для удосконалення і модернізації шатунів з голчатими підшипниками в ПГШ. The authors proposes theoretical and experimental methodic for determination the nominal longevity of the needle bearing of the connecting-rod piston end in two-stroke Diesel engine. The reasons for the malfunction of the main nodes of the mechanism are determined. reducing the heat load of the bearing and, as a consequence, improving the quality and duration service piston group. The theoretical methodic gives to receive the right results of longevity with take into account the distribution of firing load falling at the bearing between rollers and moving all elements of the needle bearing. The calculations made it possible to correct the standard mathematical model determination of the nominal service life of the needle bearing for depending on the distribution of loads per rolling body (rollers) in different operating modes. Proposed recommendations for accelerated endurance tests, The experimental methodic with the coefficient of speedy are 10, have building on a double increase of the power influence for the elements of the needle bearing. That has been reached for the compilation of bearing one the special technology. Significant reduction in thermal impact and radial loads on working rollers. These investigation results and constructions experience have corrective explanations of the proposed methodic. That is permissions to use these methodic for doing perfect and modern the needle bearing of the connecting-rod piston end. |
URI: | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1335 |
ISSN: | 2311-441X |
Appears in Collections: | № 23 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ZHurnal_TSALTK_23_2021_215_223.pdf | 571.77 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.