Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1329
Title: Метод визначення ефективної роботи силової установки гібридного автомобіля
Other Titles: Method for determining the effective operation the power plant of a hybrid car
Authors: Бажинов, О. В.
Заверуха, Р. Р.
Бажинова, Т. О.
Keywords: діагностика;гібридний автомобіль;силова установка;тягова акумуляторна батарея;метод;витрата пального;двигун внутрішнього згоряння;diagnostics;hybrid car;power plant;traction battery;method;fuel consumption;internal combustion engine
Issue Date: 2021
Publisher: Харків
Citation: Бажинов О. В., Заверуха Р. Р., Бажинова Т. О. Метод визначення ефективної роботи силової установки гібридного автомобіля. Технічний сервіс агропромислового, лісового та транспортного комплексів. 2021. № 23. 177-184 с.
Series/Report no.: Технічний сервіс агропромислового, лісового та транспортного комплексів;№ 23
Abstract: Сучасний стан розвитку ринку і оновлення структури гібридних автомобілів зумовлюють необхідність комплексного підходу до оцінки їх технічного стану з метою вибору найкращої технології діагностування силової установки гібридного автомобіля. Розроблено теоретичні основи підвищення ефективності експлуатації силової установки гібридного автомобіля на підставі оперативного синтезу управляючих впливів за енергетичними і якісними критеріями з урахуванням зовнішніх умов експлуатації. Наведено єдиний підхід к дослідженню ефективності експлуатації гібридної силової установки автомобіля в залежності від схеми будови та конструктивних особливостей. Витрати енергії (палива, електроенергії) визначаються вантажно-швидкісним режимом гібридного автомобіля. На цій підставі енергетичні витрати визначають при заданих умовах експлуатації ефективність роботи силової установки гібридного автомобіля. Крім того, метод оцінки ефективності роботи силової установки гібридного автомобіля інваріантна різним силовим установкам. Практичне значення отриманих результатів полягає в тому, що отримані наукові результати становлять єдиний комплекс досліджень (концепція, принципи, методи та математичні моделі), запропоновано методику визначення ефективної роботи силової установки гібридного автомобіля. Наведені дослідження складають теоретичну базу для діагностики технічного стану агрегатів гібридної силової установки, наукового обґрунтування базових діагностичних параметрів гібридних автомобілів.
The current state of market development and updating the structure of hybrid cars necessitate a comprehensive approach to assessing their technical condition in order to select the best technology for diagnosing the power plant of a hybrid car. Theoretical bases of increase of efficiency of operation of power plant of the hybrid car on the basis of operative synthesis of operating influences on power and qualitative criteria taking into account external operating conditions are developed. The only approach to research of efficiency of operation of hybrid power plant of the car depending on the scheme of a structure and design features is resulted. Energy consumption (fuel, electricity) is determined by the load-speed mode of the hybrid car. On this basis, energy costs are determined under specified operating conditions, the efficiency of the power plant of the hybrid car. In addition, the method of evaluating the efficiency of the power plant of a hybrid car is invariant to different power plants. The practical significance of the obtained results is that the obtained scientific results are a single set of research (concept, principles, methods and mathematical models), a method for determining the effective operation of the power plant of a hybrid car is proposed. These studies form the theoretical basis for the diagnosis of the technical condition of the units of the hybrid power plant, the scientific substantiation of the basic diagnostic parameters of hybrid cars
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1329
ISSN: 2311-441X
Appears in Collections:№ 23

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ZHurnal_TSALTK_23_2021_177_184.pdf493.58 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.