Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/12996
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБабко, Н. М.-
dc.date.accessioned2022-11-10T13:29:00Z-
dc.date.available2022-11-10T13:29:00Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationБабко Н. М. Життєвий цикл бренду. Матеріали ІV Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції здобувачів вищої освіти і молодих вчених "Актуальні проблеми та перспективи розвитку України в галузі управління та адміністрування: ініціативи молоді" 28 жовтня 2022 року. Харків: ДБТУ, 2022. С. 174-175.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/12996-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ДБТУuk_UA
dc.titleЖиттєвий цикл брендуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Матеріали IV Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції здобувачів вищої освіти і молодих вчених "Актуальні проблеми та перспективи розвитку України в галузі управління та адміністрування: ініціативи молоді"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Aktualni problemi ta perspektivi rozvitku Ukrayini_2022_174-175.pdf386.35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.