Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/12970
Назва: | Автомобільний дизельний двигун рідинного охолодження номінальною потужністю 95 кВт при частоті обертання колінчастого валу 4200 хв-1 з розробкою системи подачі палива |
Автори: | Кохан, Сергій Романович |
Науковий керівник : | Колєснік, Іван Васильович |
Місце роботи: | Харківський національний технічний університет сільського господарства імені Петра Василенка, Кафедра трактори і автомобілі |
Ключові слова: | дизельний двигун;автомобіль;паливна система |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | Харків: ХНТУСГ |
Бібліографічний опис: | Кохан С. Р. Автомобільний дизельний двигун рідинного охолодження номінальною потужністю 95 кВт при частоті обертання колінчастого валу 4200 хв-1 з розробкою системи подачі палива: кваліфікаційна робота бакалавра: спец. 274 - Автомобільний транспорт; наук. кер. І. В. Колєснік. Харків: ХНТУСГ, 2021. 59 с. |
Короткий огляд (реферат): | Кваліфікаційна робота виконана в об'ємі 7 листів графічної частини і пояснювальної записки на 59 сторінках. Пояснювальна записка містить 4 розділів, в яких знаходиться 7 рисунків і 4 таблиці. Одним з основних показників рівня розвитку держави є наявність власної автомобільної промисловості. На сьогоднішній день двигуни внутрішнього згоряння (ДВЗ) є основними джерелами енергії для наземного транспорту. Ідея перетворення теплоти від згоряння палива в циліндрах в механічну роботу виникла ще на початку 19 століття і своєю актуальності не втратила в наші дні завдяки порівняно простому способу її втілення і наявності великих запасів нафти. Кваліфікаційна робота присвячена питанню розробки дизельного двигуна потужністю 95кВт з безпосереднім упорскуванням палива при оборотах колінчастого валу 4200 хв-1 з поліпшеною системою подачі палива. Мета роботи: розробка та впровадження адаптивних систем управління за різними критеріями. Результати роботи та їх новизна. Розроблений дизель, з поліпшеною системою подачі палива і турбонаддувом. Отримані реальні техніко-експлуатаційні показники. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/12970 |
Розташовується у зібраннях: | 274 - "Автомобільний транспорт" (Бакалаври) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
274_Kohan.pdf Restricted Access | 10.18 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити Запит копії |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.