Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/12963
Title: | Проект ресорної підвіски колісної машини |
Authors: | Максюта, Денис Сергійович |
metadata.dc.contributor.advisor: | Лебедєв, Анатолій Тихонович |
metadata.dc.contributor.affiliation: | Харківський національний технічний університет сільського господарства імені Петра Василенка, Кафедра трактори і автомобілі |
Keywords: | колісна машина;амортизатор;пружний елемент |
Issue Date: | 2021 |
Publisher: | Харків: ХНТУСГ |
Citation: | Максюта Д. С. Проект ресорної підвіски колісної машини: кваліфікаційна робота бакалавра: спец. 274 - Автомобільний транспорт; наук. кер. А. Т. Лебедєв. Харків: ХНТУСГ, 2021. 33 с. |
Abstract: | Кваліфікаційна робота виконана в об'ємі 4 листів графічної частини і пояснювальної записки на 33 сторінках. Пояснювальна записка містить 4 розділів, в яких знаходиться 5 рисунків і 1 таблиця. Підвіска повинна задовольняти прийнятим параметрам плавності ходу, забезпечувати необхідний дорожній просвіт, гасити коливання машини, що виникають при її русі по дорозі. Робота підвіски заснована на перетворенні енергії удару при наїзді колеса на нерівність дороги в переміщення пружного елемента підвіски, в результаті чого сила удару, що передається на кузов, зменшується, і плавність ходу автомобіля стає краще. Кваліфікаційна робота присвячена питанню спроектувати ресорну підвіску колісної машини, що складається з ресорного пружного елемента з лінійною характеристикою і амортизатора. Мета роботи: визначення оптимальних геометричних розмірів направляючого пристрою, визначення розмірів кріплень ресори і амортизатора. |
URI: | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/12963 |
Appears in Collections: | 274 - "Автомобільний транспорт" (Бакалаври) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
274_Maksyuta.pdf Restricted Access | 5.14 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.