Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/12807
Назва: Підвищення ефективності функціонування МТА розробкою начіпного пристрою
Автори: Калашник, Назар Володимирович
Науковий керівник : Антощенков, Роман Вікторович
Місце роботи: Харківський національний технічний університет сільського господарства імені Петра Василенка, Кафедра мехатроніки та деталей машин
Ключові слова: колісний трактор;зчіпний пристрій
Дата публікації: 2021
Видавництво: Харків: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Калашник Н. В. Підвищення ефективності функціонування МТА розробкою начіпного пристрою: кваліфікаційна робота бакалавра: спец. 208 - Агроінженерія; наук. кер. Р. В. Антощенков. Харків: ХНТУСГ, 2021. 52 с.
Короткий огляд (реферат): Робота складається зі вступу, чотирьох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків. Робота викладена на 46 сторінках машинописного тексту містить 18 рисунків. Список використаних джерел налічую 27 найменувань. Об'єктом дослідження є процес функціонування трактора обладнаного пристроїм для довантаження передніх та задніх коліс. Предмет дослідження: експлуатаційно-технологічні показники роботи трактора обладнаного пристроїм для довантаження передніх та задніх коліс. Тому метою для виконання поставленого завдання є поліпшення експлуатаційних показників трактора Т-40 за рахунок використання пристрою для підвищення зчіпної ваги. Для досягнення поставленої мети необхідно виконати такі завдання: виконати огляд господарства; визначити шляхи поліпшення тягово-зчіпних властивостей трактора; дослідити показники технічної експлуатації машиннотракторного парку; розробити конструкцію збільшувача зчіпної ваги. В даний час машинобудування потребує підвищення кількості та якості виробленої продукції. Підприємствам потрібно будувати нові машини та устаткування для того, щоб задовольнити потреби споживачів. Незадовільним є технічний стан більшості енергетичних засобів, що відробили 10-15 років. Це підтверджується тим, що річний наробіток більшості з них в 3,5-4,6 рази нижче, а трудомісткість технічного обслуговування техніки в 2,5-4,7 рази більш високий порівняно із закордонними аналогами. Близько 25% наявної в господарствах техніки не задіяне в польових роботах через некомплектність. В теперішній час немає надійних, конкурентоспроможних тракторів власного виробництва. Трактора провідних світових компаній, що працюють на наших полях, досить дорогі, і придбати їх можуть лише великі сільськогосподарські підприємства. Тому, незважаючи на перераховані проблеми, слід розширювати та удосконалювати власне виробництво тракторів, які за ціною будуть доступні вітчизняним аграріям, тим більше що матеріальна база та досвід виготовлення тракторів у виробників є. Часто трактори класу 0,9 використовують на транспортних роботах. Це говорить про те, що назріло питання про поліпшення прохідності і тяговозчіпних властивостей колісних тракторів, що використовуються на транспортних роботах. Поліпшення зчіпних властивостей колісних тракторів можливо за рахунок довантаження передніх та задніх коліс.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/12807
Розташовується у зібраннях:208 - "Агроінженерія" (Бакалаври)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
208_Kalashnyk.pdf
  Restricted Access
9.3 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.