Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1275
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМисюра, М. І.-
dc.contributor.authorКривошей, Б. І.-
dc.date.accessioned2022-06-18T21:59:11Z-
dc.date.available2022-06-18T21:59:11Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationМисюра М. І., Кривошей Б. І. Діагностування технічного стану автомобілів за вибігом. Технічний сервіс агропромислового, лісового та транспортного комплексів. 2021. № 23. С. 67-73.uk_UA
dc.identifier.issn2311-441X-
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1275-
dc.description.abstractРозглянуто питання підвищення ефективності визначення технічного стану легкового автомобіля в умовах експлуатації. Для обгрунтування можливості підвищення ефективності роботи двохосьових транспортних засобів в експлуатаційний період використано метод математичного моделювання руху двохосьового автотранспортного засобу, на автомобільних дорогах загального користування, що мають доволі складний рельєф, з урахуванням дії складових сили аеродинамічного опору. Встановлено, що в разі виконання періодичних виконань розгону та вибігу двохосьовим автотранспортним засобом в рельних умовах щоденного руху є потенційна можливість своєчасно визначити необхідність проведення технічного обслуговування АТЗ на спеціалізованних станціях, з використанням дорогого обладнання, що в результаті дозволить підтримувати технічний стан на належному рівні. Крім того, в зв’язку з прогнозованим зростанням загальної кількості транспортних засобів та неповного розвитку мережі спеціалізованих станцій технічного обслуговування, а також їх пропускної здатності, до забезпечення відповідного технічного стану автомобілів пред’являються підвищені вимоги. Теоретичні дослідження проведено на математичній моделі визначення технічного стану легкового двовісного транспортного засобу при різних начальних швидкостях руху, що змінюються в межах 0-100 км/год. Встановлено, що залежно від величини швидкості вітру та напряму його руху величина зміни вибігу може досягати значних величин до 5…7%. Аналіз відносної зміни швидкості та напрямку руху повітря на дорозі при проведенні випробувань показав, що швидкість змінюється від 1,77 до 3,12 м/с на протязі 5 хвилин та напрям руху вітру змінювався з півдня на північ з відхиленнями приблизно ±30⁰. Однак, при цьому повинні бути задіяні пристрої, які відстежують зміну щвидкості вітру на час проведення випробування транспортного засобу.uk_UA
dc.description.abstractThe question of increase of efficiency of determination of the technical state of passenger car is considered in the conditions of exploitation. For the ground of possibility of increase of efficiency of work of двухосних of transport vehicles the method of mathematical design of motion of vehicle is used in an operating period, on the highways of the general use, that have difficult enough relief, taking into account the action of making forces of aerodynamic resistance. It is set that in case of implementation periodic acceleration and вибега potential possibility in good time to define the necessity of servicing of АТЗ on the stations appears in the реальних terms of daily motion a vehicle, with the use of expensive equipment that as a result will allow to support the technical state up-to-the-mark. In addition, in connection with the forecast height of general amount of transport vehicles and ateliosis of network of the specialized technical service stations, and also to their carrying capacity, to providing of the corresponding technical state of cars enhanceable requirements are produced. Theoretical studies are undertaken an on the mathematical model of determination of the technical state of automobile biaxial transport vehicle at different initial velocities motions that change within the limits of 0-100 km/h. It is set that depending on the size of speed of wind and direction of his motion the size of change of вибігу can arrive at considerable sizes to 5…7%. The analysis of relative change of speed and direction of motion of air on the road during testing showed that speed changed a from 1,77 to 3,12 m/s during 5 minutes and direction of motion of wind changed from a south on a north with rejections approximately ±30⁰. However, here must be the involved devices that watch the change of speed of wind in a time of testing of transport vehicle.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківuk_UA
dc.relation.ispartofseriesТехнічний сервіс агропромислового, лісового та транспортного комплексів;№ 23-
dc.subjectвибігuk_UA
dc.subjectзіставленняuk_UA
dc.subjectекспериментuk_UA
dc.subjectопір повітряuk_UA
dc.subjectрозгінuk_UA
dc.subjectсумарний дорожній опірuk_UA
dc.subjectтяговий балансuk_UA
dc.subjectтягова силаuk_UA
dc.subjectчасuk_UA
dc.subjectstopwayuk_UA
dc.subjectcomparisonuk_UA
dc.subjectexperimentuk_UA
dc.subjectwindageuk_UA
dc.subjectaccelerationuk_UA
dc.subjecttotal travelling resistanceuk_UA
dc.subjecthauling balanceuk_UA
dc.subjectpropelling forceuk_UA
dc.subjecttimeuk_UA
dc.titleДіагностування технічного стану автомобілів за вибігомuk_UA
dc.title.alternativeDiagnostics of the technical state of cars on a stopwayuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:№ 23

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ZHurnal_TSALTK_23_2021_67_73.pdf624.03 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.