Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/12499
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorАветісян, В. К.-
dc.contributor.authorДумчиков, Віталій Олександрович-
dc.date.accessioned2022-11-07T18:40:58Z-
dc.date.available2022-11-07T18:40:58Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationДумчиков В. О. Дослідження технології відновлення внутрішньої поверхні гільз циліндрів автомобільних двигунів: кваліфікаційна робота магістра: спец. 133 - Галузеве машинобудування; наук. кер. В. К. Аветісян; Харків, 2020. 64 сuk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/12499-
dc.description.abstractНайбільш складним агрегатом сучасних машин є двигун. Тому в проблемі збільшення терміну служби тракторів і автомобілів першочергове значення має підвищення надійності і довговічності двигуна. Автотракторні двигуни виходять з ладу в основному із-за зносу циліндро-поршневої групи. У зв'язку з цим особливу актуальність має удосконалення технології відновлення найбільш відповідальних деталей цієї групи, зокрема, гільз циліндрів, що визначають значною мірою ресурс двигуна. Вартість гільз циліндрів, що замінюються щорічно для підтримки працездатності тільки тракторних і комбайнових двигунів, перевищує 3 млн. грн. Із загальної кількості гільз циліндрів, що витрачаються, повторно використовується менше 11 %. В зв'язку з цим витікає, що масове і високоякісне відновлення гільз циліндрів - завдання великої важливості. Завданням роботи є дослідження пристроїв і технологій для підвищення якості відновлення гільз циліндрів автотракторних двигунів. Серед агрегатів тракторів і автомобілів найменш надійний і довговічний агрегат - двигун, хоча в процесі експлуатації за ним ведеться постійний контроль та ретельне технічне обслуговування. Інтенсивне зношування двигуна пояснюється тим, що його механізм і деталі схильні до активної хімічної і механічної дії, навантажені значними зусиллями. Двигуни в більшості випадків ставляться на ремонт із-за зношування циліндропоршневої групи і кривошипно-шатунного механізму [1], оскільки знос поршневих кілець, поршнів, підшипників і шийок колінчастого валу призводить до підвищеної витрати мастила, не повного згорання палива, посиленого димлення, зменшення потужності двигуна.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.subjectпристосуванняuk_UA
dc.subjectрозточуванняuk_UA
dc.subjectповерхневе пластичне деформуванняuk_UA
dc.titleДослідження технології відновлення внутрішньої поверхні гільз циліндрів автомобільних двигунівuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
dc.contributor.affiliationХарківський національний технічний університет сільського господарства імені Петра Василенка, Кафедра технологічні системи ремонтного виробництва імені О. І. Сідашенка-
Appears in Collections:133 – “Галузеве машинобудування” (Магістри)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dumchikov_133.pdf
  Restricted Access
150.01 kBAdobe PDFView/Open Request a copy
Dumchikov.pdf
  Restricted Access
2.46 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.