Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/12482
Название: Вдосконалення методів розрахунку профільної прохідності двовісних колісних машин
Авторы: Дронов, Іван Федорович
Научный руководитель: Калінін, Є. І.
metadata.dc.contributor.affiliation: Харківський національний технічний університет сільського господарства імені Петра Василенка, Кафедра надійності, міцності, будівництва та технічного сервісу машин імені В. Я. Аніловича
Ключевые слова: автомобіль;активна безпека;малотоннажний автопотяг;зчіпний пристрій
Дата публикации: 2020
Издательство: Харків: ХНТУСГ
Библиографическое описание: Дронов І. Ф. Вдосконалення методів розрахунку профільної прохідності двовісних колісних машин: кваліфікаційна робота магістра: спец. 133 - Галузеве машинобудування; наук. кер. Є. І. Калінін; Харків, 2020. 81 с.
Краткий осмотр (реферат): Підвищення безпеки руху автотранспортних засобів (АТЗ) є важливою проблемою. Про це свідчать статистика аварійності і та увага, яку приділяє держава її вирішенню. Проблема ця багатопланова і передбачає вирішення великого кола завдань, в тому числі і завдання підвищення безпеки руху малотоннажних автопоїздів. Часто причиною виникнення аварійної ситуації є інтенсивні поздовжні горизонтальні коливання ланок, що з’являються при русі автопоїзда (АП) на несталих режимах (розгін або гальмування) і по нерівних дорогах. Ці коливання погіршують експлуатаційні властивості АП, можуть привести до обриву зчіпного пристрою (ЗП) і шкідливо впливають на людський організм. Значний вплив на величину і характер навантажень в ЗП роблять його параметри. Тому рішення задачі по їх оптимізації є актуальним і значущим.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/12482
Располагается в коллекциях:133 – “Галузеве машинобудування” (Магістри)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Dronov_133.pdf
  Restricted Access
159.98 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии
Dronov.pdf
  Restricted Access
3.53 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.