Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/12482
Title: | Вдосконалення методів розрахунку профільної прохідності двовісних колісних машин |
Authors: | Дронов, Іван Федорович |
metadata.dc.contributor.advisor: | Калінін, Є. І. |
metadata.dc.contributor.affiliation: | Харківський національний технічний університет сільського господарства імені Петра Василенка, Кафедра надійності, міцності, будівництва та технічного сервісу машин імені В. Я. Аніловича |
Keywords: | автомобіль;активна безпека;малотоннажний автопотяг;зчіпний пристрій |
Issue Date: | 2020 |
Publisher: | Харків: ХНТУСГ |
Citation: | Дронов І. Ф. Вдосконалення методів розрахунку профільної прохідності двовісних колісних машин: кваліфікаційна робота магістра: спец. 133 - Галузеве машинобудування; наук. кер. Є. І. Калінін; Харків, 2020. 81 с. |
Abstract: | Підвищення безпеки руху автотранспортних засобів (АТЗ) є важливою проблемою. Про це свідчать статистика аварійності і та увага, яку приділяє держава її вирішенню. Проблема ця багатопланова і передбачає вирішення великого кола завдань, в тому числі і завдання підвищення безпеки руху малотоннажних автопоїздів. Часто причиною виникнення аварійної ситуації є інтенсивні поздовжні горизонтальні коливання ланок, що з’являються при русі автопоїзда (АП) на несталих режимах (розгін або гальмування) і по нерівних дорогах. Ці коливання погіршують експлуатаційні властивості АП, можуть привести до обриву зчіпного пристрою (ЗП) і шкідливо впливають на людський організм. Значний вплив на величину і характер навантажень в ЗП роблять його параметри. Тому рішення задачі по їх оптимізації є актуальним і значущим. |
URI: | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/12482 |
Appears in Collections: | 133 – “Галузеве машинобудування” (Магістри) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Dronov_133.pdf Restricted Access | 159.98 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
Dronov.pdf Restricted Access | 3.53 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.