Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/12136
Назва: Нейромаркетинг: сутність, перспективи використання та етичні проблеми
Автори: Полтинкін, В. В.
Устименко, А. В.
Науковий керівник : Ткаченко, С. Є.
Дата публікації: 2018
Видавництво: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Полтинкін В. В., Устименко А. В. Нейромаркетинг: сутність, перспективи використання та етичні проблеми. Вісник студентського наукового товариства. 2018. Вип. 2. С. 41-42.
Серія/номер: Вісник студентського наукового товариства;Вип. 2
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/12136
Розташовується у зібраннях:Випуск 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Вісник СНТ_випуск 2_2018-41-42.pdf584.49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.