Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1177
Назва: Influence of adaptational factors on successful studyng of foreign students
Вплив адаптаційних факторів на успішне навчання іноземних студентів
Автори: Kravtsova, Tetiana
Injuhina, Anastasia
Muraviova, Olena
Ключові слова: adaptation;influence;individual;education;study;адаптація;вплив;індивідуальний;освіта;навчання;адаптация;влияние;индивидуальный;образование;обучение
Дата публікації: 2015
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: T. Kravtsova T., Injuhina A., Muraviova O. Influence of adaptational factors on successful studyng of foreign students. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2015. Вип. 2(22). С. 331-339.
Короткий огляд (реферат): In order to develop and carry out activities aimed at optimizing the process of social and psychological adaptation of students to study in high school in Ukraine, it is necessary to examine some theoretical approaches to the process, as well as to conduct a case study of the difficulties that distinguish and describe the students at the elementary level to high school. A theoretical analysis of the factors influencing the process of adaptation of students to study at the university, reflecting the level of preparation of students for learning activities in high school, the level of social and moral maturity, the level of legal awareness, individual and personal characteristics of the development of mental processes, factors directly influence teaching, factors associated with the terms of tuition and accommodation as the organization of the educational process. Preventive tasks allocated to work with students at the initial stage of socio – psychological adaptation to training in high school. The results can be used by educators for program adaptation for students.
Рівень успіху навчання іноземних студентів багато в чому залежить від періоду адаптації. У статті визначено термін та основні етапи розвитку процесу адаптації студентів-іноземців. Виявлено складові цього процесу. Визначено основні види соціальної взаємодії та її вплив на процес адаптації студентів-іноземців в Україні під час навчання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1177
Розташовується у зібраннях:Випуск 2 (22)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
esprstp_2015_2_34.pdf305.51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.