Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1175
Назва: | Teaching foreign students abstracting scientific articles using professionally oriented texts Навчання іноземних студентів реферування наукових статей з використанням професійно орієнтованих текстів |
Автори: | Kravtsova, Tetiana |
Ключові слова: | написання;реферат;навчання;іноземний;науковий;стаття;написание;реферат;обучение;иностранный;научный;стаття;writing;abstracting;educating;foreign;scientific;article |
Дата публікації: | 2015 |
Видавництво: | Харківський державний університет харчування та торгівлі |
Бібліографічний опис: | Kravtsova T. Teaching foreign students abstracting scientific articles using professionally oriented texts. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2015. Вип. 2(22). С. 325-330. |
Короткий огляд (реферат): | A good review is concise, focusing on the main ideas, and leaving out much
of the supporting and explanatory detail of the original text. A concise abstract is
one in which the author's main ideas have been captured in a few well-chosen
words, and supporting details have been characterized in a general way or reduced
to a few representative details. The question of teaching foreign students to make
abstracts in Russian are revised. It was noted that the effectiveness of proficiency of
foreign students abstracting scientific text depends on many factors: the level of
language training students, accurate awareness of students the features of this
assignment and competent teacher of the educational process. This essential aspect
of the Russian language teaches to analyze the text, to find key information, expands
students’ outlook. Розглянуто питання навчання реферування. Відзначено, що ефективність оволодіння студентами-іноземцями реферуванням наукового тексту залежить від багатьох чинників, а саме: рівня мовної підготовки студентів, точного усвідомлення ними особливостей виконання даного завдання та грамотної організації навчального процесу викладачем. Було запропоновано послідовність дій для написання реферату. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1175 |
Розташовується у зібраннях: | Випуск 2 (22) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
esprstp_2015_2_33.pdf | 290.77 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.