Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/11256
Назва: | Підвищення ефективності транспортно-збирального комплексу на прикладі ТОВ "Агролан" |
Автори: | Кузнецов, Руслан Олександрович |
Науковий керівник : | Горяїнов, О. М. |
Місце роботи: | Харківський національний технічний університет сільського господарства імені Петра Василенка, Кафедра транспортних технологій і логістики |
Ключові слова: | оптимізація;збирально-транспортний процес;зерносховище;навколишнє середовище;агромтермін;економіко-математична модель;дослідженя |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | Харків: ХНТУСГ |
Бібліографічний опис: | Кузнецов Р. О. Підвищення ефективності транспортно-збирального комплексу на прикладі ТОВ "Агролан": кваліфікаційна робота бакалавра: спец. 275 Транспортні технології; наук. кер. О. М. Горяїнов; Харків, 2021. 75 с. |
Короткий огляд (реферат): | У вступі відображено актуальність теми, яка пов’язана з підвищенням ефективності управління транспортними процесами під час проведення зернозбиральних робіт. Визначено мету, завдання, методи дослідження, наукову новизну й практичну цінність отриманих результатів. У першому розділі проведено аналіз досліджень, які спрямовані на оптимізацію як збирального, так і транспортного процесу. Проаналізовано існуючі способи перевезення зерна з поля на зерносховище, виявлено найбільш вагомі фактори впливу на навколишнє середовище автомобільним транспортом. Проведено аналіз досліджень з питань ефективного використання технологічних збирально-транспортних систем. У другому розділі роботи розроблена економіко-математична модель визначення обсягів транспортування зерна від комбайнів на тимчасовий пункт зберігання, з урахуванням втрат зерна при збиранні після оптимального агротерміна. Отримано закономірності визначення оптимальної кількості автотранспортних засобів для перевезення зерна від комбайнів на тимчасовий пункт зберігання. Третій розділ присвячений розробці програми і методики експериментальних досліджень. У четвертому розділі наведено результати експериментальних досліджень, перевірено адекватність використовуваних теоретичних передумов. У п’ятому розділі наведено результати техніко-економічної оцінки результатів роботи. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/11256 |
Розташовується у зібраннях: | 275 – " Транспортні технології" (Бакалаври) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Kuznetsov_2.pdf Restricted Access | 70.67 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити Запит копії | |
Kuznetsov.pdf Restricted Access | 21.08 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити Запит копії |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.