Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/11255
Назва: Удосконалення роботи пасажирського транспорту в м. Харкові
Автори: Лєбєдь, Вадим Олександрович
Науковий керівник : Бережна, Н. Г.
Місце роботи: Харківський національний технічний університет сільського господарства імені Петра Василенка, Кафедра транспортних технологій і логістики
Ключові слова: пасажир;міські пасажирські перевезення;АТП;рухомий склад;пасажиропоток;техніко-експлуатаційні показники;собівартість перевезення;розклад
Дата публікації: 2021
Видавництво: Харків: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Лєбєдь В. О. Удосконалення роботи пасажирського транспорту в м. Харкові: кваліфікаційна робота бакалавра: спец. 275 Транспортні технології; наук. кер. Н. Г. Бережна; Харків, 2021. 61 с.
Короткий огляд (реферат): Мета роботи – удосконалення роботи міського автобусного маршруту № 228е в м. Харкові. Об'єкт дослідження – процес організації міських пасажирських перевезень Предмет дослідження – є обрання раціональної марки рухомого складу для забезпечення перевезень пасажирів на міському автобусному маршруті № 228е м. Харкова. Проведено маркетингові дослідження обслуговування пасажирів на маршрутах АТП-ТЕМП м. Харкова. Наведено історію розвитку та характеристику автотранспортного підприємства і транспортних засобів, які працюють на маршруті № 228 е м. Харкова. Досліджено існуючий пасажиропотік на маршруті та виконано його прогнозування на майбутній період з урахуванням коефіцієнту нерівномірності в залежності від місяцю року. Наведено техніко-експлуатаційні характеристики роботи транспортних засобів на маршруті. Базуючись на класифікації пасажирських міських маршрутів було визначено можливі шляхи удосконалення транспортного обслуговування пасажирів. Запропоновано запровадити на маршруті новий вид рухомого складу – сучасний мікроавтобус Рута 25F, який відповідає стандарту Євро 6, а технічні характеристики задовольняють прогнозований пасажиропоток. Вибір раціональної марки автобуси проводився за результатами розрахунку найменшої собівартості перевезення пасажирів. Експлуатація автобусів Рута 25F забезпечить меншу собівартість перевезення в порівнянні з діючим на маршруті автобусом Богдан А092/ Еталон А092. Для нового рухомого складу розраховано необхідну кількість випусків автобусів у кожну годину роботи маршруту; виконано графоаналітичний розрахунок роботи автобусів та водіїв на маршруті; побудовано стрічковий графік руху автобусів для визначених умов; розроблено розклад руху для кожного з п’яти випусків мікроавтобусів Рута 25F на маршруті № 228 е.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/11255
Розташовується у зібраннях:275 – " Транспортні технології" (Бакалаври)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lebed_2.pdf
  Restricted Access
200.25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії
Lebed.pdf
  Restricted Access
2.37 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.