Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/11207
Название: Роздуми стосовно філософії педагогічного спілкування
Другие названия: Thoughts regarding the philosophy of teacher communication
Авторы: Пазиніч, С. М.
Ключевые слова: філософія педагогічного спілкування;софістика;паралогізм;теза;аргумент;опонент;пропонент;консенсус;философия педагогического общения;софистика;паралогизм;тезис;аргумент;оппонент;пропонент;консенсус;philosophy of pedagogical intercourse;sophistry;paralogism;thesis;argument;opponent;prоpponent consensus
Дата публикации: 2013
Издательство: ХНТУСГ
Библиографическое описание: Пазиніч С. М. Роздуми стосовно філософії педагогічного спілкування. Філософія спілкування: Філософія. Психологія. Соціальна комунікація. 2013. № 6. С. 46-51.
Серия/номер: Філософія спілкування: Філософія. Психологія. Соціальна комунікація;№ 6
Краткий осмотр (реферат): У статті представленні розмисли щодо формування і розвитку філософії педагогічного спілкування. Довірливо проаналізовані різноманітні аспекти специфічної форми комунікативних стосунків, якими є педагогічне спілкування. Запропоновано декілька пропозицій щодо невідкладного поліпшення справ в царині педагогічного спілкування, у просторі вищого навчального закладу.
В статьи представлены рассуждения относительно формирования и развития философии педагогического общения. Доверчиво проанализированы разнообразные аспекты специфической формы коммуникативных отношений, которыми является педагогическое общение. Рекомендовано несколько предложений относительно неотложного улучшения дел в области педагогического общения, в пространстве высшего учебного заведения.
In the articles the presented reasoning’s are in relation to forming and development of philosophy of pedagogical intercourse. The various aspects of specific form of communicative relations which pedagogical intercourse is are trustingly analyzed. A few suggestions are recommended in relation to the urgent improvement of businesses in area of pedagogical intercourse, in space of higher educational establishment.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/11207
ISSN: 978-617-619-144-5
Располагается в коллекциях:№ 6

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Filosofia spilkuvannia filosofiia psykholohiia sotsialna komunikatsiia_2013_6_46-51.pdf358.43 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.