Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 57 (Search time: 0.007 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2016Власна торговельна марка як основа створення конкурентних переваг українського ритейлуТімченко, Ольга Дмитрівна; Ткаченко, Ольга Петрівна; Тімченко, Валерія Ігорівна
2016Ринок туристичних послуг в Україні як об’єкт маркетингового управлінняВласенко, Іван Володимирович
2016Особливості застосування методики факторного аналізу витрат підприємств торгівліГаркуша, Наталія Миколаївна; Руденко, Інна Вікторівна
2016Механізм оцінювання ефективності використання маркетингових ресурсів на торговельному підприємствіБубенець, Ірина Георгіївна; Артеменко, Віктор Станіславович; Козуб, Вікторія Олександрівна; Артеменко, Станіслав Вікторович
2016Концепції управління підприємствами в контексті застосування логістичного підходуЧерчата, Анжела Олексіївна
2016Обліково-аналітичне забезпечення ризик-менеджменту на основі концепції сталого розвиткуТарасова, Тетяна Олексіївна
2016Інституціональна система інформаційної сфери для активізації міжрегіонального співробітництваПопова, Ірина Анатоліївна; Смірнова, Поліна Василівна
2016Методичні засади забезпечення фінансово-економічної безпеки підприємств торгівліФилипенко, Олена Михайлівна; Голованьова, Світлана Павлівна
2016Логіка розвитку адаптивного управління витратами підприємств торгівліМілаш, Інна Василівна
2016Основні принципи оцінки ефективності стратегії адаптації підприємстваСукачова-Труніна, Сніжана Миколаївна