Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/10711
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Дусавицкий, А. К. | - |
dc.contributor.author | Заика, Е. В. | - |
dc.contributor.author | Зуев, И. А. | - |
dc.date.accessioned | 2022-10-27T09:03:59Z | - |
dc.date.available | 2022-10-27T09:03:59Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.citation | Дусавицкий А. К., Заика Е. В., Зуев И. А. Развитие личности и психики в системе развивающего образования (результаты исследований Харьковской психологической школы). Філософія спілкування: Філософія. Психологія. Соціальна комунікація. 2011. № 4. С. 113-124. | uk_UA |
dc.identifier.isbn | 978-617-619-144-5 | - |
dc.identifier.uri | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/10711 | - |
dc.description.abstract | Представлены основные результаты теоретических и экспериментальных исследований, а также прикладных разработок, выполненных сотрудниками, аспирантами и соискателями факультета психологии Харьковского национального университета по проблематике развития личности в системе развивающего образования за последние 10-12 лет (2000 – 2011 годы). Рассмотрены особенности развития личности учащихся в младшем, среднем и старшем школьном возрасте, а также особенности профессионального труда педагогов и их личностного развития | uk_UA |
dc.description.abstract | Подані основні результати теоретичних та експериментальних досліджень, а також прикладних розробок, які виконані співробітниками, аспірантами та здобувачами факультету психології Харківського національного університету з проблематики розвитку особистості в системі розвивальної освіти за останні 10-12 років (2000 – 2011 роки). Розглянуто особливості розвитку особистості учня в молодшому, середньому та старшому шкільному віці, а також особливості професійної праці педагогів та їхнього особистісного розвитку. | uk_UA |
dc.description.abstract | The results of theoretical and experimental research, as well as applied research carried out by members of the faculty psychology of Kharkiv National University on development of the individual in developing education system over the last 10-12 years (2000 - 2011). The characteristics of the individual in the low, middle and high school age, and especially the development of personality of the teacher. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ХНТУСГ | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Філософія спілкування: Філософія. Психологія. Соціальна комунікація;№ 4 | - |
dc.subject | личность | uk_UA |
dc.subject | развитие | uk_UA |
dc.subject | система развивающего образования | uk_UA |
dc.subject | особистість | uk_UA |
dc.subject | розвиток | uk_UA |
dc.subject | система розвивальної освіти | uk_UA |
dc.subject | personality | uk_UA |
dc.subject | development | uk_UA |
dc.subject | developmental education system | uk_UA |
dc.title | Развитие личности и психики в системе развивающего образования (результаты исследований Харьковской психологической школы) | uk_UA |
dc.title.alternative | Development of personality and psyche in the system developing education (research results of Kharkiv psychological school) | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | № 4 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Filosofia spilkuvannia filosofiia psykholohiia sotsialna komunikatsiia_2011_4_113-124.pdf | 485.65 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.