Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/10711
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДусавицкий, А. К.-
dc.contributor.authorЗаика, Е. В.-
dc.contributor.authorЗуев, И. А.-
dc.date.accessioned2022-10-27T09:03:59Z-
dc.date.available2022-10-27T09:03:59Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationДусавицкий А. К., Заика Е. В., Зуев И. А. Развитие личности и психики в системе развивающего образования (результаты исследований Харьковской психологической школы). Філософія спілкування: Філософія. Психологія. Соціальна комунікація. 2011. № 4. С. 113-124.uk_UA
dc.identifier.isbn978-617-619-144-5-
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/10711-
dc.description.abstractПредставлены основные результаты теоретических и экспериментальных исследований, а также прикладных разработок, выполненных сотрудниками, аспирантами и соискателями факультета психологии Харьковского национального университета по проблематике развития личности в системе развивающего образования за последние 10-12 лет (2000 – 2011 годы). Рассмотрены особенности развития личности учащихся в младшем, среднем и старшем школьном возрасте, а также особенности профессионального труда педагогов и их личностного развитияuk_UA
dc.description.abstractПодані основні результати теоретичних та експериментальних досліджень, а також прикладних розробок, які виконані співробітниками, аспірантами та здобувачами факультету психології Харківського національного університету з проблематики розвитку особистості в системі розвивальної освіти за останні 10-12 років (2000 – 2011 роки). Розглянуто особливості розвитку особистості учня в молодшому, середньому та старшому шкільному віці, а також особливості професійної праці педагогів та їхнього особистісного розвитку.uk_UA
dc.description.abstractThe results of theoretical and experimental research, as well as applied research carried out by members of the faculty psychology of Kharkiv National University on development of the individual in developing education system over the last 10-12 years (2000 - 2011). The characteristics of the individual in the low, middle and high school age, and especially the development of personality of the teacher.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХНТУСГuk_UA
dc.relation.ispartofseriesФілософія спілкування: Філософія. Психологія. Соціальна комунікація;№ 4-
dc.subjectличностьuk_UA
dc.subjectразвитиеuk_UA
dc.subjectсистема развивающего образованияuk_UA
dc.subjectособистістьuk_UA
dc.subjectрозвитокuk_UA
dc.subjectсистема розвивальної освітиuk_UA
dc.subjectpersonalityuk_UA
dc.subjectdevelopmentuk_UA
dc.subjectdevelopmental education systemuk_UA
dc.titleРазвитие личности и психики в системе развивающего образования (результаты исследований Харьковской психологической школы)uk_UA
dc.title.alternativeDevelopment of personality and psyche in the system developing education (research results of Kharkiv psychological school)uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:№ 4

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Filosofia spilkuvannia filosofiia psykholohiia sotsialna komunikatsiia_2011_4_113-124.pdf485.65 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.