Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/10646
Title: Управління якістю продукції та послуг у готельно-ресторанному господарстві
Authors: Давидова, Оксана Юріївна
Писаревський, Ілля Матвійович
Ладиженська, Р.С.
Keywords: конкурентоспроможність;управління якістю;готельно-ресторанне господарство;організаційно-економічний розвиток;якість послуг
Issue Date: 2012
Publisher: Харків: ХНАМГ
Citation: Давидова О. Ю., Писаревський І. М., Ладиженська Р. С. Управління якістю продукції та послуг у готельно-ресторанному господарстві: навчальний посібник РМОіНУ. Харків: ХНАМГ, 2012. 481 с.
Abstract: У навчальному посібнику розглядаються проблеми управління якістю в контексті забезпечення конкурентоспроможності продукції та послуг, що надають підприємства готельно-ресторанного господарства. Висвітлюються найважливіші етапи розвитку, сучасний стан теорії та практики управління якістю. Досліджуються економічні поняття якості, принципи та методи її оцінки, організаційно-методичні принципи забезпечення якості й управління якістю продукції та послуг готельно-ресторанного господарства; організаційно-економічний механізм управління якістю та умови його реалізації на українських підприємствах готельноресторанного господарства у сучасних економічних умовах. Особлива увага приділяється системам управління якістю на базі стандартів ISO серії 9000, концепції TQM, системі управління безпекою харчових продуктів HACCP.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/10646
Appears in Collections:Навчальні посібники

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Management_of_quality_NP_2012.pdf4.29 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.