Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/10452
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКвятко, Т. М.-
dc.date.accessioned2022-10-25T15:24:25Z-
dc.date.available2022-10-25T15:24:25Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationКвятко Т. М. Вплив агромаркетингу на сучасний стан розвитку українських виробників. Матеріали XVІ-го Міжнародного форуму молоді "Молодь і сільськогосподарська техніка у XXI сторіччі" Україна, м. Харків, 25-26 травня 2020 р. Харків: ХНТУСГ, 2020. С. 199.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/10452-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.titleВплив агромаркетингу на сучасний стан розвитку українських виробниківuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Матеріали XVI-го Міжнародного форуму молоді "Молодь і сільськогосподарська техніка у ХХІ сторіччі"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
tezy_molod_i_sg-2020-199.pdf177.74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.