Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/10077
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЧміль, Ганна Леонідівна-
dc.date.accessioned2022-10-22T13:45:14Z-
dc.date.available2022-10-22T13:45:14Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationЧміль Г. Л. Передумови розвитку цифрової трансформації мікроекономічних систем ритейлу. Вісник Хмельницького національного університету. 2020. № 4. Т. 3. С. 48-55. DOI: 10.31891/2307-5740-2020-284-4(3)-8.uk_UA
dc.identifier.issn2307-5740-
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/10077-
dc.description.abstractВ статті висвітлено питання активізації інноваційного розвитку діяльності суб’єктів ринку споживання при використанні інформаційно-комунікаційних технологій під впливом чинників зовнішнього та внутрішнього середовища. Встановлено основні передумови цифрової трансформації мікроекономічних систем ритейлу. Визначено подальші напрями удосконалення організаційно-технологічних процесів руху товарів та утримання конкурентних переваг на ринках збуту. Доведено, що визначальним чинником передумови цифровізації в ритейлі є збільшення обсягів фінансової та нефінансової інформації, а також надходження великих масивів неструктурованих даних з зовнішнього середовища, які потребують обробки, аналізу та збереження. Розв’язати поставлену задачу вбачаємо у використанні хмарних технологій та Big Data. Розглянуто передумови цифрової трансформації. Визначено напрями науково-технічного прогресу як основи економічного зростання підприємств торгівлі. З метою прийняття техніко-технологічних та управлінських рішень запропоновано визначати рівень науково-технічного прогресу за групою показників. Виокремлено показники відповідно до стану та їх змін в частині матеріально-технічного забезпечення підприємства, товарних запасів, праці робітників, логістичних та маркетингових витрат. Визначено, що результати науково-технічного прогресу сприятимуть активізації процесу впровадження RFID-технології, поширенню роботизації в бізнес-процесах ритейлу. Розглянуто вплив соціально-економічного розвитку на процес цифровізації мікроекономічних систем ритейлу, який в період глобальних інформаційних змін відбувається з експоненційною швидкістю та потребує адаптації з урахуванням галузевої специфіки. За результатами дослідження сформульовано висновок, що для оптимізації витрат торговельного підприємства, зокрема, енергозбереження, рекомендовано використовувати технологію «Інтернет речей» для ефективної експлуатації торговельного обладнання, устаткування, системи освітлення торгових залів. В умовах розвитку інформаційного суспільства доведено необхідність оволодіння новими компетенціями персоналу ритейлу з питань цифрової грамотності для самостійного вирішення техніко-технологічних питань в організації бізнес- процесів та прийняття рішень. The research paper presents the issue of innovative development intensifying of the consumer market entities with information and communication technologies use under the effect of external and internal environment. The main prerequisites of the microeconomic retail systems digital transformation are established. It is noted that economic entities digital transformation prerequisite is innovative activity in the scientific and technical development trend and set of technical and technological changes of business processes organization improving. Further directions of organizational and technological processes improvement of goods movement and competitive advantages keeping at the markets are determined. The organizational model of information support for the management of retail facilities is developed. The key trends of organizational mechanisms transformation are marked out. It is proved that the determining factor of retail digitalization prerequisite is financial and non-financial information increasing, as well as the receipt of large arrays of unstructured data from the external environment that require processing, analysis and storage. We consider that it is necessary to use cloud technologies and Big Data for this problem solving. The digital transformation preconditions are considered. Information progress as digitalization prerequisite is considered. The scientific and technical progress trends as the basis of trade enterprises economic growth are determined. For technical, technological and managerial decisions making, it is proposed to determine the level of scientific and technological progress by group of indices. Indices in accordance with the state and their changes in terms of enterprise logistics, inventories, labor and marketing costs are marked out. It is determined that scientific and technological progress results provide the process intensification of RFID-technology implementation, the robotics spreading in retail business processes. The effect of social and economic development on the microeconomic retail systems digitalization process is studied; in the global information changes period it occurs at exponential rate and requires adaptation to industry specifics. According to the results of the study, it is concluded that for trade enterprise costs optimizing, in particular, energy saving it is recommended to use the "Internet of things" technology for efficient operation of commercial equipment and lighting systems of trade halls. The necessity of new competences mastering by retail personnel on issues of digital competence for the technical and technological problems independent solving in the business processes organization and decision-making is proved in terms of information society development.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВісник ХНУuk_UA
dc.subjectцифровізаціяuk_UA
dc.subjectсоціально-економічний розвитокuk_UA
dc.subjectнауково-технічний прогресuk_UA
dc.subjectнформаціяuk_UA
dc.subjectпрогресuk_UA
dc.subjectритейлuk_UA
dc.subjectінноваційно-комунікаційні технологіїuk_UA
dc.subjectBig Datauk_UA
dc.subjectІнтернет речейuk_UA
dc.subjectRFID-технологіяuk_UA
dc.subjectdigitalizationuk_UA
dc.subjectsocial and economic developmentuk_UA
dc.subjectscientific and technological progressuk_UA
dc.subjectinformationuk_UA
dc.subjectprogressuk_UA
dc.subjectretailuk_UA
dc.subjectinnovation and communication technologiesuk_UA
dc.subjectBig Datauk_UA
dc.subjectInternet of thingsuk_UA
dc.subjectRFID technologyuk_UA
dc.titleПередумови розвитку цифрової трансформації мікроекономічних систем ритейлуuk_UA
dc.title.alternativePrerequisites of the microeconomic retail systems digital transformation developmentuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Chmil_peredumovy_tsyfrovoyi_transformats_article_4_3_2020.pdf867.06 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.