Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 21-30 из 53.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2020Ґенеза економічної думки концепції «Індустрія 4.0» в умовах цифрової трансформаціїЧміль, Ганна Леонідівна
2022Імплементація інструментів digital-маркетингу в соціально-економічні процеси діяльності господарюючих суб’єктівЧміль, Ганна Леонідівна
2022Тенденції та напрями розвитку цифровізації економіки в УкраїніЧміль, Ганна Леонідівна
2023Формування стратегії адаптивної цифрової поведінки суб’єктів господарюванняЧміль, Ганна Леонідівна
2019Обліково-аналітична класифікація маркетингових активів підприємств торгівліЧміль, Ганна Леонідівна; Верзілова, Ганна Романівна
2016Промисловий маркетингОлініченко, Катерина Сергіївна; Красноусов, Андрій Володимирович; Чміль, Ганна Леонідівна
2015Капітал як об'єкт обліково-аналітичної системи підприємства торгівліКащена, Наталія Борисівна; Сідорова, Тамара Олександрівна; Чміль, Ганна Леонідівна
2015Капітал підприємства як об’єкт обліку і аналізу: сутність та видиКащена, Наталія Борисівна; Чміль, Ганна Леонідівна
2014Капітал підприємства та чинники зміни його оборотностіЧміль, Ганна Леонідівна
2015Збірник тестових завдань з дисципліни «Комерційна діяльність»Чміль, Ганна Леонідівна; Красноусов, Андрій Володимирович