Browsing by Author Чміль, Г.Л.

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 10 of 10
Issue DateTitleAuthor(s)
2018Theoretical aspects of performance assessment of company capital managementСопко, В.В.; Кащена, Н.Б.; Чміль, Г.Л.; Sopko, V.V.; Kashena, N.B.; Chmil, G.L.
2022Економічна активність суб’єктів господарювання: концепт, сутність та видиКащена, Н.Б.; Чміль, Г.Л.; Остапенко, Р.М.
2011Економічна природа та зміст категорії «капітал»Кащена, Н.Б.; Чміль, Г.Л.
2014Компонентний аналіз ефективності використання капіталу підприємстваЧміль, Г.Л.; Кащена, Н.Б.; Горошанська, О.О.
2012Концептуальні основи оцінки вартості капіталу підприємств роздрібної торгівліКащена, Н.Б.; Чміль, Г.Л.
2018Маркетингова політика закладу вищої освітиСавицька, Н.Л.; Ушакова, Н.Г.; Помінова, І.І.; Жегус, О.В.; Мелушова, І.Ю.; Михайлова, М.В.; Сокол, Н.А.; Кулініч, О.А.; Федоренко, Н.М.; Прядко, О.М.; Олініченко, К.С.; Тарасов, І.Ю.; Афанасьєва, О.П.; Чміль, Г.Л.
2018Маркетингове обґрунтування виведення на ринок інноваційної харчової продукціїСавицька, Н.Л.; Жегус, О.В.; Чміль, Г.Л.
2012Обліково-аналітичне забезпечення управління капіталом підприємстваКащена, Н.Б.; Чміль, Г.Л.
2019Особливості формування бренду закладу вищої освітиЖегус, О.В.; Михайлова, М.В.; Чміль, Г.Л.
2021-02-14Трансформація простору функціонування бізнес-структур під впливом цифровізації: вимір маркетплейсівЧміль, Г.Л.