Browsing by Author Тарасов, І. Ю.

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 16 of 16
Issue DateTitleAuthor(s)
2022Open banking як новий рівень задоволення потреб споживачів на ринку фінансових послугТарасов, І. Ю.
2022Serm як сучасний тренд формування позитивного іміджу бренду в інтернет-маркетингуТарасов, І. Ю.; Жуковський, Є. Д.
2023Використання AR/VR технологій як сучасний напрям маркетингуТарасов, І. Ю.; Ганузек, Л. М.
2017Використання особливостей підприємств ресторанного господарства в рекламі як засіб підвищення її комунікативної ефективностіТарасов, І. Ю.
2016Методологічні особливості використання інтегрованих маркетингових комунікацій у ІнтернетіПрядко, О. М.; Тарасов, І. Ю.
2016Особливості ціноутворення на освітні послуги у ВНЗЖегус, О. В.; Тарасов, І. Ю.
2022Перспективи розвитку моделі D2C на вітчизняному ринкуТарасов, І. Ю.; Лилик, І. В.
2020Поведінковий аспект на ринку інноваційних харчових продуктів (мафінів)Прядко, О. М.; Тарасов, І. Ю.
2018Політика просування послуг вищої освіти на регіональному ринку.Олініченко, К. С.; Тарасов, І. Ю.
2020Сучасний стан регіонального ринку діабетичного зефіруТарасов, І. Ю.
2021Трансформація профорієнтаційної діяльності ЗВО в умовах пандемії Covid-19Тарасов, І. Ю.
2021Трансформація ринку реклами в умовах сучасної диджиталізаціїПрядко, О. М.; Тарасов, І. Ю.
2020Формування маркетингового профілю споживачів дієтичного зефіруТарасов, І. Ю.; Голіна, В. Ю.
2021-04-08Формування іміджу на прикладі ТОВ «М’ясний м’ясокомбінат»Тарасов, І. Ю.; Кульбака, А. Р.
2020Івент-маркетинг як складова профорієнтаційної діяльності ЗВОТарасов, І. Ю.
2017Інноваційна модель розвитку стартапів в УкраїніПрядко, О. М.; Тарасов, І. Ю.