Browsing by Author Смольнякова, Н.М.

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 7 of 7
Issue DateTitleAuthor(s)
2010Зміст та особливості цінової політики підприємства роздрібної торгівліВласова, Н.О.; Смольнякова, Н.М.; Волосов, А.М.
2009Принципи та методичні підходи до оцінки економічного потенціалу підприємстваСмольнякова, Н.М.; Волосов, А.М.
2012Система показників оцінки ефективності цінової політики підприємств торгівліВласова, Н.О.; Смольнякова, Н.М.
2011Тенденції формування та реалізації економічного потенціалу вітчизняного готельного господарстваСмольнякова, Н.М.; Волосов, А.М.
2011Теорія ціни як методологічна основа формування сучасної цінової політикиСмольнякова, Н.М.
2013Цінова політика як засіб забезпечення взаємозв’язку ресурсного потенціалу зі створенням цінностіСмольнякова, Н.М.; Волосов, А.М.
2012Цінова ситуація на продовольчому ринку УкраїниСмольнякова, Н.М.; Волосов, А.М.