Browsing by Author Попова, Л. О.

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 15 of 15
Issue DateTitleAuthor(s)
2011Використання MS Visio 2007 в маркетингуПопова, Л. О.; Тімофєєва, О. М.; Джуглей, К. В.
2013Комплексний тренінг як складова підготовки студентів спеціальності 6.030507 «Маркетинг»Попова, Л. О.; Жегус, О. В.; Михайлова, М. В.
2012Маркетингові інструменти підвищення конкурентоспроможності підприємства на ринку телекомунікаційних послугЖегус, О. В.; Попова, Л. О.; Афанасьєва, О. П.
2011Механізм товарної стратегії економічного розвитку підприємств у сучасних умовах господарюванняПопова, Л. О.; Кривошеєва, О. Ю.
2013Модель транспрофесіоналізації освітиПопова, Л. О.; Мітяєва, Т. Л.
2012Місце та роль бенчмаркінгу в стратегічному розвитку підприємстваПопова, Л. О.; Століна, Г. М.; Мітяєва, Т. Л.
2015Основні напрями та проблеми інноваційного розвитку системи освіти УкраїниПопова, Л. О.; Мітяєва, Т. Л.
2014-05-22Оцінка ефективності системи маркетингу підприємства методом контролінгуПопова, Л. О.; Кривошеєва, Н. М.
2012Проблеми впровадження інтерактивних методів навчання у вищому навчальному закладіПопова, Л. О.; Мітяєва, Т. Л.; Прядко, О. М.
2012Розвиток концепції маркетингу при виробництві молочної продукціїПопова, Л. О.; Кривошеєва, Н. М.
2011Система маркетингового стратегічного планування на підприємствіПопова, Л. О.; Мамаєва, Г. С.
2014-05-22Стратегія формування галузіПопова, Л. О.; Мітяєва, Т. Л.
2012Теоретичне обґрунтування необхідності дослідження споживчих мотивацій та сегментації ринку продуктів швидкого приготуванняПопова, Л. О.; Мітяєва, Т. Л.
2014-05-22Формування портфеля конкурентних маркетингових стратегій підприємствПопова, Л. О.; Прядко, О. М.
2014-05-22Хмарні обчислення і соціальні медіа в інтернет-маркетингуПопова, Л. О.; Вялкіна, С. П.