Browsing by Author Артеменко, С. В.

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 6 of 6
Issue DateTitleAuthor(s)
2013Звіт про науково-дослідну роботу «Маркетингова діяльність торговельних мереж» (заключний)Артеменко, В. С.; Янчева, Л. М.; Грінько, А. П.; Баранова, А. О.; Чуйко, Л. О.; Шталь, Т. В.; Бубенець, І. Г.; Козуб, В. О.; Попкова, К. В.; Чатченко, О. Є.; Янчев, В. В.; Фролова, Т. В.; Коваленко, К. В.; Артеменко, С. В.; Доброскок, Ю. Б.; Тищенко, О. О.
2017Звіт про науково-дослідну роботу «Формування маркетингового потенціалу підприємств торгівлі» (остаточний)Бубенець, І. Г.; Артеменко, В. С.; Баранова, А. О.; Козуб, В. О.; Чатченко, О. Є.; Артеменко, С. В.; Кухарьонок, О. К.; Янчев, В. В.; Коваленко, К. В.; Фролова, Т. В.; Коновалова, Т. В.
2012Маркетинговий потенціал у системі потенціалу торговельного підприємстваАртеменко, С. В.
2013Матричний підхід до оцінки ефективності управління маркетинговим потенціало м торговельного підприємств аГросул, В. А.; Артеменко, С. В.
2014Механізм управління маркетинговим потенціалом торговельного підприємстваАртеменко, С. В.
2015Склад маркетингових ресурсів у структурі маркетингового потенціалу підприємств торгівліАртеменко, С. В.; Бубенець, І. Г.