Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/8796
Назва: | Педагогічні основи вибору методів і засобів навчання у вищому навчальному закладі в умовах пандемії |
Інші назви: | Педагогические основы выбора методов и способов обучения в высшем учебном заведении в условиях пандемии Pedagogical basis for choosing methods and methods of teaching in a higher educational institution in a pandemic |
Автори: | Худавердієва, Вікторія Анатоліївна |
Ключові слова: | система вищої освіти;дистанційне навчання;онлайнтехнології освіти;організація навчання;система высшего образования;дистанционная форма;онлайн-технологии образования;организация;higher education system;distance form;online education technologies;organization |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | Харків |
Бібліографічний опис: | Худавердієва В. А. Педагогічні основи вибору методів і засобів навчання у вищому навчальному закладі в умовах пандемії. STUDIA SLOBOZHANICA. Матеріали всеукраїнської науково-методичної конференції «Слобожанський гуманітарій – 2021», 2 грудня 2021 р. Харків: ДБТУ, 2021. С. 260-270. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядаються питання необхідності запровадження нових підходів до навчання які відповідали б вимогам вищої освіти, таким як: доступність та інклюзивність; гнучкість для окремих категорій здобувачів, індивідуальна траєкторія навчання здобувача; впровадження дуальної освіти. Перехід на дистанційне навчання у зв’язку з пандемією COVID-19 спричинив погіршення якості та доступності освіти, а також загострення низки освітніх нерівностей. Якість освіти - вагомий чинник впливу на економічний розвиток суспільства, тож неперервне функціонування й адаптація освітнього процесу в умовах карантину є критично важливими. В статье рассматриваются вопросы необходимости внедрения новых подходов к которые отвечали бы требованиям высшего образования, таким как: доступность, гибкость для отдельных категорий соискателей, индивидуальная траектория ; внедрение дуального образования. Переход на дистанционную форму в связи с пандемией COVID-19 повлек ухудшение качествам и доступности образования, а также заострения ряда образовательных перекосов. Качество образования - весомый фактор влияния на экономическое развитие общества, поэтому непрерывное функционирование и адаптация образовательного процесса в условиях карантина являются критически важными. The article discusses the need to introduce new approaches that would meet the requirements of higher education, such as: accessibility, flexibility for certain categories of applicants, individual trajectory; introduction of dual education. The transition to a remote form in connection with the COVID-19 pandemic has led to a deterioration in the quality and accessibility of education, as well as an exacerbation of a number of educational distortions. The quality of education is a significant factor influencing the economic development of society, therefore, the continuous functioning and adaptation of the educational process under quarantine conditions are critical. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/8796 |
Розташовується у зібраннях: | STUDIA SLOBOZHANICA |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Slobozhanskij gumanitarij 2021-260-270.pdf | 380.44 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.