Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/59932
Название: Цільова аудиторія як основа формування контент-стратегії в SMM
Авторы: Афанасьєва, О. П.
Дата публикации: 2024
Издательство: Харків: ДБТУ
Библиографическое описание: Афанасьєва О. П. Цільова аудиторія як основа формування контент-стратегії в SMM. Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі: тези доповідей Міжнар. науково-практ. конф., 5 листопада 2024 р. Харків: ДБТУ, 2024. С. 135-136
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/59932
Располагается в коллекциях:Тези доповідей ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі»

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
konf_Aktual_problemy_perspekt_rozvytku 24-135-136.pdf152.99 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.