Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5909
Title: | Управління економічним розвитком підприємств туризму та сільського зеленого туризму: автореф. дис. на здобуття … канд. екон. наук за спеціальністю 08.00.04 – економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) |
Other Titles: | Management of economic development of tourism enterprises and rural green tourism. |
Authors: | Омельченко, Галина Юріївна |
metadata.dc.contributor.advisor: | Мандич, Олександра Валеріївна |
Keywords: | управління;економічний розвиток;туризм;стратегія;результативність;підприємство;management;economic development;tourism;strategy;efficiency;enterprise |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | Харків |
Citation: | Омельченко Г.Ю. Управління економічним розвитком підприємств туризму та сільського зеленого туризму: автореф. дис. … канд. екон. наук: 08.00.04 – Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності); наук. конс. О. В. Мандич; Харків, 2019. 23 с. |
Abstract: | У дисертації обґрунтовано теоретичні та практичні рекомендації щодо економічного розвитку підприємств туризму та сільського зеленого туризму через використання сучасних управлінських концепцій з метою формування інструментарію стратегічного управління підприємствами з урахуванням різних
компонентів моделювання для забезпечення їх конкурентоспроможного розвитку. Вперше обґрунтовано концепцію розвитку сільського зеленого туризму, як основного напряму підприємницької діяльності в межах сільських територій з урахуванням програми розвитку області через механізми
децентралізації, яка базується на засадах стратегічного управління за рахунок моделювання для відповідних програм інвестиційного забезпечення, формування інвестиційної привабливості на принципах екологічності, сталості та соціального партнерства, формування стратегій економічного розвитку з використанням сучасних управлінських механізмів на основі запровадженням
маркетингового інструментарію діяльності. Удосконалено інструментарій маркетингової діяльності підприємства з урахуванням галузевої специфіки та особливостей формування відповідного інформаційного забезпечення для якнайповнішого використання комунікаційної політики; підходи щодо формування організаційного механізму підприємств туристичної сфери через формалізацію можливостей їх вертикальної та горизонтальної інтеграції у
відповідності з результатами районування; методичні підходи до визначення конкурентного потенціалу підприємств сфери туризму та сільського зеленого туризму. Дістали подальшого розвитку інструментарій оцінювання рівня конкурентоспроможності підприємств туризму та сільського зеленого туризму
через запровадження соціальних, економічних та фінансових компонентів та відносних показників при визначенні інтегрального показника результативності з урахуванням можливостей планування та прогнозування його змін; механізми організаційного та економічного забезпечення конкурентоспроможності підприємств туристичної сфери; напрями та моделі стратегічного управління
економічним розвитком підприємств на основі пристосування існуючих результатів діяльності до новітніх (інноваційних для даної сфери) управлінських систем та програмного забезпечення The dissertation substantiates theoretical and practical recommendations on the economic development of tourism enterprises and rural green tourism through the use of modern management concepts in order to create tools for strategic management of enterprises, taking into account the various components of modeling to ensure their competitive development. For the first time the concept of rural green tourism development as the main direction of entrepreneurial activity within the rural territories is grounded, taking into account the program of development of the region through decentralization mechanisms, which is based on the principles of strategic management by modeling for the respective programs of investment support, formation of investment attractiveness on the principles of environmental friendliness, sustainability social partnership, formation of strategies of economic development using modern management m reaction mechanisms through the introduction of marketing tools work. The tools of marketing activity of the enterprise have been improved taking into account the industry specificity and peculiarities of formation of appropriate information support for the fullest possible use of the communication policy; approaches to the formation of the organizational mechanism of tourism enterprises through formalization of opportunities for their vertical and horizontal integration in accordance with the results of zoning; methodological approaches to determining the competitive potential of tourism and rural green tourism enterprises. Further developed tools for assessing the competitiveness of tourism enterprises and rural green tourism through the introduction of social, economic and financial components and relative indicators in determining the integrated performance indicator, taking into account the possibilities of planning and forecasting its changes; mechanisms of organizational and economic support for the competitiveness of tourism enterprises; directions and models of strategic management of economic development of enterprises on the basis of adaptation of existing results of activity to the newest (innovative for this sphere) management systems and software. |
URI: | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5909 |
Appears in Collections: | 08.00.04 – Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
aref_Omelchenko.pdf | 350.66 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.